Ponad 30 nowych klientów w portfelu ASM Group

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2018 11:37

Ponad 30 nowych klientów w portfelu ASM Group Na zdj. Adam Stańczak, prezes ASM Group

W trzecim kwartale 2018 r. wszystkie spółki zależne giełdowego ASM Group pozyskały łącznie 40 nowych kontraktów, w tym 33 nowych klientów w pięciu krajach europejskich tj. w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii a także we Włoszech (patrz. mapa). Wśród nich znalazły się największe globalne marki m.in. Nokia, Mapei, Bacardi-Martini, De’Longhi, Nutricia, Lindt, Philadelphia.

Adam Stańczak – prezes ASM Group – zapowiada utrzymanie dwucyfrowego zwiększenia wyników za sprawą wzrostu organicznego i dalszej konsolidacji wszystkich spółek portfelowych. - Utrzymanie dynamicznego tempa rozwoju to dla nas priorytet. Pozyskanie tak licznej grupy nowych klientów przez spółki z Grupy w Europie zapewni kontynuację wzrostu w II półroczu 2018 r. To też dowód na to, że szybka ekspansja polskiej spółki na rozwiniętych, europejskich rynkach jest jak najbardziej możliwa – podkreśla Adam Stańczak.

Od momentu przejęcia w czerwcu br. niemieckiej grupy Vertikom, ASM Group integruje działalność operacyjną swoich spółek zależnych, czego pierwszym efektem jest pozyskanie kilkudziesięciu nowych klientów. Oddział Vertikom Group w Szwajcarii w ostatnim kwartale zdobył pięć kontraktów dla trzech marek: Belvita, Milka (Mondelez), Philadelphia (Zott), z którymi dotychczas współpracowały spółki Grupy w Polsce tj. Gruppo Trade Service (Mondelez i Zott) i ASM Sales Force (Mondelez). Podobnie włoska spółka Trade, należąca do grupy, pozyskała nowego klienta Lindt, z którym współpracuje Gruppo Trade Service na terenie Polski. Gruppo Trade Service zrealizowała także kolejne kampanie m.in. dla takich marek jak L’Oreal, Herbapol, IDS Borjomi Europe, Energizer i Nutricia.

- Nowi klienci to efekt intensywnej integracji biznesów należących do ASM Group i wykorzystania naszych przewag na zagranicznych rynkach i wsparcie przy przetargach. To stała wymiana wewnętrzna know-how oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji w spółkach należących do Grupy. Rozwijamy przy tym innowacyjne rozwiązania dla dotychczasowych usług - zaznacza Adam Stańczak.

ASM Group będzie realizować dla nowych klientów usługi nie tylko z zakresu merchandisingu, kampanii promocyjnych, ale także digital marketingu jak również opracowania designu strony www i promocyjnego spotu wideo. Grupa implementuje również kolejne usprawnienia wewnętrzne, dzięki którym procesy obsługi klientów spółek zależnych osiągają najwyższy poziom jakości na wszystkich obsługiwanych przez ASM Group rynkach.

ASM GROUP S.A. jest istniejącą od 20 lat polską spółką holdingową, specjalizującą się w świadczeniu kompleksowych usług outsourcingu i wsparcia sprzedaży. Zarządza grupą kapitałową, w skład której wchodzą spółki zależne prowadzące działalności na terenie Polski (ASM Sales Force Agency, GreyMatters, Gruppo Trade Service Polska, Largo Group, Financial Service Solutions), Włoch (Trade) oraz w krajach DACH - Niemiec, Austrii i Szwajcarii (Verticom Group). Łącznie na wszystkich rynkach spółki ASM GROUP obsługują ponad 1500 klientów.

Przychody ASM GROUP, po pierwszym półroczu 2018 roku, wzrosły o 47,5 proc. osiągając wartość
131,5 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej zwiększył się o 17,5 proc. do 4,66 mln zł, natomiast
zysk netto z działalności kontynuowanej zwiększył się o 49,2 proc. do 3,08 mln zł.
ASM Group jest notowana na rynku głównym GPW od 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.