Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty Payback

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2019 11:10

Już ponad 4 miliony klientów Kauflandu w całej Polsce zbiera punkty PAYBACK. To wynik pół roku współpracy sieci marketów z największym multipartnerskim programem angażowania konsumentów w naszym kraju.

– Dołączenie Kauflandu do grona partnerów PAYBACK znacznie przyspieszyło rozwój naszego Programu w Polsce. Weszliśmy mocniej w sektor FMCG i zdecydowanie zwiększyliśmy zasięg geograficzny. Jednocześnie, dzięki obecności tak dużej sieci spożywczej, Program stał się jeszcze bardziej atrakcyjny, zarówno dla konsumentów, jak i pozostałych partnerów – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska. – Nasza współpraca układa się bardzo dobrze od samego początku, ponieważ dokładnie określiliśmy cele, jakie chcemy wspólnie osiągnąć. Kaufland zaangażował się w intensywną promocję PAYBACK w swoich sklepach oraz w kampanie z innymi partnerami Programu. Na efekty nie trzeba było długo czekać – po pół roku z naszych kart korzysta już ponad 4 miliony klientów sieci. Przed nami kolejne ambitne plany, które będziemy razem realizować w tym roku – dodaje Marcin Pilarski.

– Dzięki współpracy z PAYBACK możemy zaoferować naszym klientom wiele korzyści, jakie daje multipartnerski program lojalnościowy. Spotkało się to z bardzo pozytywną reakcją – blisko 30%  konsumentów deklaruje, że odkąd Kaufland przystąpił do PAYBACK, kupują oni w naszych sklepach częściej niż dotychczas. Nieocenioną zaletą Programu jest jego prostota. Punkty można zbierać podczas każdych zakupów, a następnie wykorzystywać je stosownie do swoich potrzeb. Nasi klienci najchętniej płacą punktami za kolejne zakupy, ponieważ jest to dla nich realna korzyść finansowa. Łączna wartość wykorzystanych w ten sposób punktów wynosi już około 8,5 miliona złotych – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu, szef Departamentu Zakupu Kaufland Polska.

Kaufland dołączył do PAYBACK pod koniec kwietnia 2018 roku.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,25

  • Śr

    4,04

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.