Ponad 500 placówek Lidla jest zarządzanych w oparciu o nowym system

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 09:30

Lidl Polska wdrożył system zarządzania sprzedażą w oparciu o urządzenia iPad, stworzony przy wsparciu firmy Apple. Nowa technologia stanowi wsparcie dla kierowników rejonu sprzedaży, dostarczając im zdalnie wszelkich informacji niezbędnych do organizacji i zarządzania procesami sprzedaży. System ujednolica wymianę danych, zastępując konieczność korzystania z dokumentów w tradycyjnej, papierowej formie.

- Dzięki wprowadzeniu LiMO wszyscy kierownicy rejonu sprzedaży (KRS) mają dostęp w czasie realnym do wszystkich dokumentów, jakich potrzebują w codziennej pracy (m.in. aktualne wskaźniki dotyczące obrotów, wytyczne organizacyjne, instrukcje dotyczące rozmieszczenia towaru w sklepach czy ofert specjalnych). Podobne urządzenia otrzymały osoby nadzorujące tzw. KRS-ów.
System ujednolica tym samym wymianę danych i zastępuje wysyłkę papierowych dokumentów, dając szybki dostęp do aktualnych danych w każdym miejscu i czasie. Cyfrowe i mobilne połączenie działu sprzedaży, centrów dystrybucyjnych i centrali zwiększa ponadto efektywność procesów, co oznacza większą oszczędność czasu dla kierowników rejonu sprzedaży. 

- Opinie użytkowników systemu po 6 miesiącach jego funkcjonowania jednoznacznie wskazują, że wprowadzenie systemu było krokiem we właściwym kierunku - komentuje Patrycja Kamińska z biura prasowego Lidl.

Proces wdrażania systemu LiMO na skalę globalną rozpoczęto w 2010 roku w Niemczech, a w Polsce system został wdrożony pod koniec 2013 r. Obecnie jest on używany przez około 250 kierowników rejonu sprzedaży do zarządzania ponad 500 placówkami sieci w Polsce. W całej Europie przedstawiciele sieci pracują na 5000 iPadach, w tym w Polsce na 250 urządzeniach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.