Ponad 60 sklepów Biedronki to placówki partnerskie

Autor: franczyzawpolsce.pl 17 lipca 2018 10:10

Ponad 60 sklepów Biedronki to placówki partnerskie Fot. Shutterstock.com

Projekt związany z rozwojem placówek partnerskich w sieci Biedronka jest prowadzony od kilku lat – model funkcjonuje głównie w mniejszych miejscowościach o liczbie mieszkańców do kilku tysięcy. Jest on realizowany jako uzupełnienie głównej działalności sieci, opartej na sklepach własnych.Tego typu działalność to bardziej ajencja, niż klasyczna franczyza. Obecnie w modelu partnerskim działa zaledwie nieco ponad 60 sklepów, co stanowi około 2 proc. wszystkich placówek – czytamy w serwisie franczyzawpolsce.pl.

Właściciele partnerskich sklepów Biedronki umawiają się na stałe wynagrodzenie uwzględniające obroty sklepu, mając zapewnione zatowarowanie. Na podobnej zasadzie działają m.in. właściciele sklepów Żabka. Potencjalni partnerzy kierują swoje zgłoszenia do zespołu ekspansji albo za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Jednocześnie pracownicy odpowiedzialni za rozwój sieci docierają z ofertą współpracy bezpośrednio do wybranych podmiotów. Dzięki przystąpieniu do programu placówek partnerskich, franczyzobiorcy Biedronki mają możliwość prowadzenia w ramach własnej działalności gospodarczej sklepu pod marką Biedronka w takich samych standardach operacyjnych, logistycznych i marketingowych, jak własne sklepy sieci.

Więcej na franczyzawpolsce.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 560100

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.