Ponad 70 proc. klientów Green Caffé Nero poleca markę znajomym

Property News 14 listopada 2017 10:19

To niezły rezultat. Klienci mają do nas bardzo emocjonalny stosunek i dlatego wymagają od nas ciągłej pracy, stawiają nas wobec olbrzymich wyzwań. To przypomina trochę relacje między kochankami. Jak ktoś kocha i partner czasami nie daje rady spełniać wysoko postawionych oczekiwań, to łatwo staje się wrogiem. Otrzymujemy setki maili od „zakochanych” klientów – tłumaczy Adam Ringer, współwłaściciel sieci. Firma ma 57 kawiarni. Do końca tego roku będzie ich 60, z tego 53 w Warszawie, dwie we Wrocławiu. W Krakowie właśnie uruchomiono drugą.

- Kraków to bardzo trudne miasto, prawdziwa droga przez mękę. Podpisaliśmy np. z miastem umowę na lokal przy ul. Brackiej w lutym 2016 r. i wciąż nie możemy się dogadać w konserwatorem zabytków, administracją miejską i wspólnotą mieszkaniową. Kiedyś tam działał bank, który siedem lat temu wstawił w okna kraty. My chcemy je zdemontować, ale konserwator zabytków zabronił, bo podobno ulica się z nimi zżyła – opowiada Adam Ringer.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.