Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Popularna vlogerka testuje wegańską ofertę Chortenu

Autor: dlahandlu.pl 14 września 2018 15:11

Popularna vlogerka testuje wegańską ofertę Chortenu Fot. materiały prasowe

Kanał na You Tube „Juszes” ma blisko 200 tys. subskrybentów i tysiące oglądających, a jego tematyka to głównie kuchnia wegańska. Grupa Chorten zaprosiła do współpracy popularną vlogerkę Justynę Żak, aby przetestowała ofertę sklepów pod kątem takiej właśnie diety, w tym także wege propozycje marki własnej Z Podlaskiej Spiżarni.

Coraz więcej klientów szuka w sklepach produktów, które nie zawierają żadnych elementów pochodzenia zwierzęcego, jest to widoczny trend w branży spożywczej. Oferta wegańska nie sprowadza się już dziś zaledwie do sojowych pasztetów, kotletów, tofu oraz warzyw i owoców, gama produktów dostępnych na rynku stale jest poszerzana o roślinne mleka, desery, pasty i przetwory. Za potrzebami klientów na diecie wegańskiej idzie też Grupa Chorten, która m.in. rozwija markę własną Z Podlaskiej Spiżarni nie zapominając o weganach. 

- Oferta wegańska jest oczywiście pewną niszą, ale obserwujemy, że zwiększa się ilość osób poszukujących produktów o składzie jedynie roślinnym, dbających o formę i żyjących zdrowo, więc warto zauważyć zawczasu ten potencjał. W Grupie Chorten bardzo wiele sklepów ma bogatą półkę produktów wegańskich, dodatkowo staramy się być elastyczni i w niektórych placówkach klienci mogą poprosić o zamówienie konkretnych rzeczy, którymi są zainteresowani - mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten i właściciel sklepów.

Wśród popularnych marek wegańskich w Chortenach znaleźć można m.in. Alpro, Primavikę czy Sante.

Aby jeszcze bardziej uświadomić klientów na diecie wegańskiej, że w sklepach z logo drzewka dębu znajdą coś dla siebie, Grupa Chorten nawiązała współpracę z vlogerką Justyną Żak. Juszes od 6 lat jest aktywna na YouTube, dzieląc się m.in. przepisami na zdrowe, pożywne, bezmięsne dania. Ma ona już zresztą doświadczenie we współpracy z markami i sieciami handlowymi. 

- W tym roku pod markę Z Podlaskiej Spiżarni wprowadziliśmy kilkadziesiąt nowych produktów – w tym pozycje ekologiczne i wegańskie. To m.in. różnego rodzaju płatki, kasze, ciecierzyca i soczewica, nasiona, owoce suszone, mąki – wszystko z certyfikatem bio. Dla wegan mamy także w ofercie cztery klasyczne smaki bezmięsnych, w 100 procentach naturalnych zup, ale też m.in. przetwory. Aby dotrzeć szerzej z informacją o takich produktach, organizowaliśmy już m.in. warsztaty ze znaną szefową kuchni, a teraz postanowiliśmy zainteresować tematem influencerkę kulinarną – wyjaśnia Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.