Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Poradnik: Dobrze zaprojektowany magazyn daje firmie przewagę nad konkurencją

Autor: dlahandlu.pl 30 października 2014 14:12

Poradnik: Dobrze zaprojektowany magazyn daje firmie przewagę nad konkurencją

Automatyka przyspiesza proces kompletacji i czas od wpłynięcia zamówienia do wysyłki, z reguły likwiduje do zera pomyłki, zmniejsza też ryzyko budowania rzeszy niezadowolonych klientów - mówi Andrzej Bonk, dyrektor sprzedaży systemów dynamicznych SSI SCHÄFER, firmy która podpowiada właścicielom e-sklepów, jak urządzić magazyn, by stał się on optymalnym miejscem wysyłek.

Na jakie aspekty trzeba zwrócić uwagę urządzając magazyn dla e-sklepu?
Na początku współpracy z każdym potencjalnym klientem przedstawiamy propozycję wykonania analizy logistycznej mającej na celu określenie zarówno aktualnych możliwości firmy, przyszłych potrzeb oraz kluczowych elementów koniecznych do wykonania aby móc zrealizować postawione sobie cele. Każdy potencjalny klient musi na starcie odpowiedzieć sobie jaki charakter ma mieć jego e-sklep, jaki ma obejmować region, jaki promień i zakres działania, jaki asortyment, jego gabaryty, sposoby i możliwości składowania. Musi też odpowiedzieć sobie na podstawowe pytanie - co , w jakim czasie i z jaką gwarancją chce dostarczyć. Czy magazynowanie, kompletacja i dystrybucja realizowana ma być samodzielnie, czy poprzez firmy zewnętrzne. W zależności od tego jak zostaną ustawione parametry, priorytety i obietnice dla jego klientów trzeba odpowiednio zaprojektować, a potem przygotować zaplecze magazynowe, przyjąć odpowiednią ilość centrów dystrybucji, punktów lokalnych, miejsc wysyłek, kompletacji itd. Trzeba też przewidzieć odpowiedni sposób dostarczania, kompletowania, czyli często odpowiednio wcześniej podpisać umowy z firmami kurierskimi czy spedytorami. Przy handlu internetowym, elektronicznym, należy z góry założyć jaki będzie stopień zwrotów towaru do magazynu i ewentualnych szacowanych reklamacji.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,79

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.