Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Poradnik - jak właściwie zbudować ekspozycję zup instant i bulionów

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2013 11:06

Poradnik - jak właściwie zbudować ekspozycję zup instant i bulionów

 Zupy do zagotowania w torebce są kupowane często spontanicznie, kiedy przyjdzie konsumentowi na nie ochota oraz przy okazji innych zakupów. Warto więc wystawiać dodatkowe ekspozycje tej kategorii produktów w miejscach bardziej atrakcyjnych, częściej odwiedzanych przez konsumentów i dzięki temu wykorzystywać element spontaniczności - informuje Edyta Mokwa, Brand Manager Knorr

 Często wystawiony zostaje także dodatkowy POS podpowiadający „Ugotujmy razem obiad" z informacją o możliwości nabycia zupy instant Knorr w atrakcyjnej cenie.   Warto wykorzystać zwiększony popyt na zupy w torebkach w okresie przedświątecznym (bożonarodzeniowa tradycja czerwonych barszczów i wielkanocna żurków oraz barszczów białych), zwiększając ekspozycję na półce, poświęcając końcówkę regału bądź przygotowując dodatkowe miejsce w strefie przykasowej.

 Kategoria bulionów w kostce kupowana jest impulsowo, jak i często automatycznie przy okazji innych zakupów, dlatego ważne jest, żeby zawsze miała dobrą widoczność. Warto przypomnieć klientom o bulionie w trakcie zakupów przez materiały POS bądź przez umieszczanie dodatkowej ekspozycji produktów w miejscach często przez nich odwiedzanych, takich jak stoiska warzywne, stoiska z wędlinami itp. Na dedykowanych stojakach mogą znaleźć się ekspozycje dodatkowe, np. przy świeżych warzywach, a w mniejszych sklepach nawet przy kasach. Jeśli chodzi o smaki, to należy pamiętać, że wariant grzybowy zdecydowanie wyróżnia się sezonowością. W okresie jesienno-zimowym (zwłaszcza przed świętami) dodatkowy stojak potrafi wypracować tutaj nawet dwukrotnie większą sprzedaż.

 Żeby skutecznie wykorzystać potencjał kategorii Gorącego Kubka, należy zapewnić jej wsparcie w punkcie sprzedaży, bo to produkty wybitnie impulsowe. Konsument sięga po Gorący Kubek w momencie, gdy przypomni sobie o tego typu produktach na terenie sali sprzedaży. Dlatego niezwykle ważne jest, by zupy w saszetce były odpowiednio widoczne w sklepie. Szczególnie dotyczy to okresu jesienno-zimowego. W tym celu stosuje się ekspozycje dodatkowe - zauważą Elżbieta Żeszczyńska, Brand Manager Knorr.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.