Poradnik: Na jakich mediach społecznościowych warto promować swoją markę?

Autor: pr 12 czerwca 2017 10:06

Każda marka może stworzyć profil w mediach społecznościowych, który za niewielki koszt zobaczą miliony. Social media są nie tylko tanie, lecz także umożliwiają kontakt z klientami i osobami zainteresowanymi marką, który wcześniej nie był możliwy na taką skalę. Teraz klienci mogą na bieżąco informować marki o swoich doświadczeniach związanych z produktami i wchodzić w interakcje z ich przedstawicielami - w ten sposób tworzy się związek i zaufanie między konsumentami a sklepem. Jednak kiedy nowe kanały społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu, skąd możesz wiedzieć, który będzie odpowiedni dla Twojego biznesu?

Oto porady serwisu ANSWEAR.com:

Facebook
Obecnie Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników i jest największym graczem spośród sieci społecznościowych. Obecnie wielu użytkowników szukając kontaktu ze sklepem czy marką zagląda w pierwszej kolejności właśnie na Facebooka - jest to logiczne zważywszy na to, że zdecydowanie częściej widzą posty Twojej marki niż zaglądają na jej stronę internetową. Wykorzystuj Facebooka zarówno na zasadzie biura obsługi klienta, jak i platformy do reklamy oraz przekazywania klientom informacji dotyczących akcji promocyjnych.

Instagram
Pierwotnie Instagram był przeznaczony do dzielenia się zdjęciami ze znajomymi. Dlatego marki często używają go jako środka do pokazywania swojej pracy “od środka” lub przedstawiają swoje produkty w użyciu przez konsumentów. Nierzadko marki współpracują z influencerami na zasadzie barteru lub nagradzają użytkowników, którzy oznaczają produkty na zdjęciach. Dzięki takim zabiegom użytkownicy mogą zobaczyć, jak produkty prezentują się w rzeczywistości i zmniejszyć niepewność przed zakupami.

YouTube
Obecnie treści wideo mają swoje 5 minut! Internauci spędzają coraz więcej czasu na oglądaniu tego typu treści. Jeśli chcesz zaistnieć na YouTubie, zamieszczaj treści, które mają wartość zarówno informacyjną, jak i rozrywkową. Dowiedz się, jakich informacji dotyczących Twojej branży poszukują Twoi klienci. Na przykład zbierz najczęściej zadawane obsłudze klienta pytania i odpowiedz na nie w filmie

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.