Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Poradnik: Słodycze z okazjonalną grafiką rotują najlepiej w okresach świątecznych

Autor: dlahandlu.pl 21 stycznia 2014 14:59

Poradnik: Słodycze z okazjonalną grafiką rotują najlepiej w okresach świątecznych

Święta, komunie, Walentynki, Dzień Kobiet czy Dzień Matki to okresy z wyraźnym wzrostem sprzedaży słodyczy. Największe szanse na odniesienie sukcesu i podniesienie zysków sklepu mają produkty w opakowaniach z grafiką okazjonalną - wyjaśnia Joanna Kozakiewicz, kierownik trade marketingu ds. dywizji słodkiej, Jutrzenka Colian.

Dlatego wyroby w tematycznych opakowaniach powinny być umiejscowione i wyeksponowane z uwzględnieniem sposobu myślenia kupującego. Produkty okazjonalne, na prezent najlepiej rozmieścić blisko siebie. W ich ramach warto dokonać uporządkowania segmentami. Kupujący w pierwszej kolejności szuka produktów dostosowanych do okazji zakupowej, potem wybiera segment, a następnie wypatruje wyrobów, które zna, ceni, do których ma zaufanie. Ważna jest więc jakość oraz marka produktu - nikt przecież nie chce rozczarować swoich najbliższych, dla których kupuje upominek. Dlatego istotne jest utworzenie bloków brandowych, czyli rozmieszczenie obok siebie produktów tej samej marki. W zależności od możliwości sklepu produkty okazjonalne mogą być promowane za pomocą dodatkowych ekspozytorów, kontenerów ekspozycyjnych, wysp, standów czy materiałów POS.
Najpopularniejszymi słodyczami prezentowymi są bombonierki, czekoladki i cukierki czekoladowe. Najatrakcyjniejsze formaty opakowań to przede wszystkim tradycyjne bomboniery w kartonowych pudełkach, droższe słodycze w metalowych puszkach oraz opakowania specjalne, np. w kształcie serca.
W tym roku FC Solidarność przygotowała specjalne oferty słodyczy z okazji Dnia Babci, Dziadka oraz Zakochanych. Podarunkowe propozycje tworzą czekoladki i praliny, a wśród nich: L'Amour, Czekoladowe Tajemnice, Wiśnie w Likierze, Liqueurs & Vodka, Czekoladki z klasą, Śliwka Nałęczowska, Romantica oraz Golden Cherry.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,93

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.