Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Powstaje wirtualna platforma do sprzedaży polskiej żywności

Autor: www.dlahandlu.pl 9 lutego 2015 13:49

Powstaje wirtualna platforma do sprzedaży polskiej żywności

Trwają prace nad uruchomieniem w tym roku innowacyjnego projektu promocji i sprzedaży polskiej żywności na platformach e-commerce w Chinach - pod nazwą Wirtualny Pawilon z Polską Żywnością (VPF). Projekt, realizowany we współpracy z platformami JD.com oraz Taobao.com, będzie skierowany do konsumentów indywidualnych, z pominięciem pośredników i dystrybutorów. To szansa na zbudowanie marki i świadomości nt. polskiej żywności wśród konsumentów w Azji.

Projekt, będący efektem ponad półrocznej współpracy firmy Sonall Consulting i LongMarch Partners  jest odzwierciedleniem trendu wprowadzania
produktów na chiński rynek - obecnie powstają już „narodowe" platformy z żywnością z Francji,Australii i Nowej Zelandii - głównych importerów żywności do Chin.

Chiny to rynek o ogromnym potencjale - wartość zakupów dokonywanych przez Internet w 2013 roku wyniosła tam ponad 20 mld zł (w Polsce - zaledwie 1 proc. tej wartości) i rośnie w tempie 50 proc. rocznie. Wpływ ma na to m.in. dynamicznie rozwijająca się klasa średnia, wysoki współczynnik urbanizacji czy niemożność zaspokojenia rodzimego popytu w związku z wysoko posuniętą degradacją środowiska naturalnego. Te czynniki przyczyniają się do stymulowania wzrostu zakupu żywności on-line w Chinach.

Platforma VPF będzie skupiać polskich producentów żywności, którzy swoje produkty będą eksportować bezpośrednio do odbiorcy finalnego. Polscy eksporterzy, zaangażowani w projekt VPF, będą mogli skorzystać z pełnego serwisu marketingowego, który pozwoli na przygotowanie
i zaadresowanie oferty do właściwej grupy odbiorców. Eksporterzy uzyskają także niezbędną pomoc w zakresie spełnienia warunków formalno-prawnych wprowadzenia produktów na chiński rynek,w tym m.in. dotyczących wymaganych oznaczeń produktów czy uzyskania licencji i pozwoleń.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gość 2015-02-11 12:47:10

    @ smakosz



    tak, ale cabas.pl ma troche łatwiej, bo dostawcom krajowym stosunkowo łatwo i wygodniejest dostarczać produkty indywidualnym klientom...z ogarnieciem dostaw do Azji bedzie duuzo trudniej ;)

  • smakosz 2015-02-10 14:30:20

    Ciekawy projekt. W Polsce jest już cabas.pl dzałający na podobnej zasadzie..

  • TRACY 2015-02-10 09:26:54

    Podoba mi sie!

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,36

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.