Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)

Autor: dlahandlu.pl za realestate-lidl.pl 7 lutego 2019 10:29

Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć) fot. materiały prasowe Lidl

Sieć Lidl ma ambitne plany rozwoju. Aby dostosować się do otoczenia i architektury detalista stworzył pięć konceptów sklepów: standardowy, metropolitalny, w centrum miasta, w centrum handlowym oraz niestandardowy. Niektóre z nich mogą powstać we współpracy z indywidualnymi inwestorami - zapowiada sieć, publikując zdjęcia na stronie realestate-lidl.pl.

Jak podaje Lidl, standardowa placówka może powstać na działce od 6 000 mkw. Sieć podkreśla, że nowa koncepcja sklepu standardowego Lidl daleka jest od zwykłych rozwiązań. - Nowoczesny wygląd, przyszłościowe rozwiązania techniczne, zorientowana na klienta sala sprzedaży oraz dział obsługi zapewniają naszym klientom zupełnie nowe wrażenia związane z zakupami - opisuje detalista. Inteligentne budownictwo i innowacyjne rozwiązania techniczne sprawiają, że sklepy są przyjazne dla klimatu i środowiska.

- Aby wizyta w naszych sklepach była relaksująca, znacząco ulepszyliśmy niektóre obszary. Są to m.in. duży parking przed sklepem, szerokie przejścia, atrakcyjna ekspozycja towarów, toaleta z przewijakiem, nowoczesne pomieszczenia dla pracowników i ekologiczne rozwiązania techniczne - wymienia Lidl.

Sklep metropolitalny Lidl może powstać na działce od 3 000 mkw. Sieć zaznacza, że możliwa jest tutaj współwłasność inwestora w zależności od wykorzystania. Format sklepu metropolitalnego przeznaczony jest do centrów miast. - Ekonomiczne wykorzystanie przestrzeni i możliwość dostosowania projektu fasady umożliwiają idealne wpasowanie sklepu w ciasną zabudowę centrów miast. Sklep metropolitalny według naszej koncepcji daje klientom nowe przeżycia podczas zakupów. Koncepcja ta stanowi naszą reakcję nie tyko na wymogi zabudowy w centrach miast, ale również na potrzeby klientów – dla nowoczesnego zaopatrzenia lokalnego - opisuje firma.
Sieć wyjaśnia, że działki położone w centrum miast są niewielkie i wymagają kompaktowej zabudowy. - Aby nowoczesne zaopatrzenie lokalne mogło zaistnieć również w przestrzeni miejskiej, gdzie przebywa wiele osób, przyjęliśmy szerszą perspektywę: elastyczna forma zabudowy oraz możliwość dodawania kolejnych pięter stwarzają nowe przestrzenie, niosące ze sobą duży urbanistyczny potencjał, wykraczające poza zwykłe centrum zaopatrzenia lokalnego - opisuje Lidl.
Cechy wyróżniające to: całkowicie nowa ekspozycja towarów, szerokie przejścia, jasne wnętrza i przyjemna atmosfera, stoiska Lidl-to-Go (sprzedaż wyrobów piekarniczych i kawy na wynos) oraz miejsca parkingowe na parterze.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,29

  • Śr

    1,82

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6908
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.