Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)

Autor: dlahandlu.pl za realestate-lidl.pl 7 lutego 2019 10:29

Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć) fot. materiały prasowe Lidl

Sieć Lidl ma ambitne plany rozwoju. Aby dostosować się do otoczenia i architektury detalista stworzył pięć konceptów sklepów: standardowy, metropolitalny, w centrum miasta, w centrum handlowym oraz niestandardowy. Niektóre z nich mogą powstać we współpracy z indywidualnymi inwestorami - zapowiada sieć, publikując zdjęcia na stronie realestate-lidl.pl.

Sklep w centrum miasta wykorzystuje istniejącą zabudowę łącząc współczesną architekturę z otoczeniem. - Wykorzystując istniejące budynki i dopasowując je pod względem architektonicznym Lidl sprawia, że sklepy mogą zająć lokalizacje w uczęszczanych centrach miast, bez zakłócenia ładu przestrzennego- podje Lidl. Cechy wyróżniające ten koncept to: dopasowany asortyment do klientów z centrum (duży udział produktów świeżych i convenience a także artykułów na wynos), budynek zintegrowany z innymi obiektami, atrakcyjna ekspozycja towarów. Sklep w tej koncepcji ma powierzchnię sprzedaży wynoszącą powyżej 600 mkw.

Sklep w centrum handlowym to według Lidla lokalizacja z przyszłością. - Jeśli w jednym miejscu znajduje się wiele atrakcyjnych sklepów, siła przyciągania klientów się zwiększa. Jest to wielką zaletą centrów handlowych. Oferowana jest tam szeroka gama produktów i usług, drogi dojazdowe i wyjazdowe są łatwo dostępne, odległości między poszczególnymi sklepami niewielkie, a ilość miejsc parkingowych wystarczająca. Nasze sklepy są przy tym ważnym czynnikiem podnoszącym atrakcyjność i gwarantującym frekwencję - podkreśla detalista. Lidl może tutaj wystąpić jako właściciel lub jako najemca. - Nasze koncepcje dla centrów handlowych pozwalają nam na optymalne zaplanowanie nowej zabudowy lub dopasowanie istniejących centrów do wymagań rynku - pisze sieć. Powierzchnia sprzedaży wynosi od 1000 mkw.

Sklep niestandardowy powstał dla nietypowych budynków i lokalizacji. - Podczas rozwijania naszej sieci sklepów przekonaliśmy się, że wyjątkowe lokalizacje wymagają indywidualnych rozwiązań. Nie tylko wyznaczamy standardy, ale też myślimy szerzej: dopasowujemy koncepcje i budzące emocje rozwiązania architektoniczne do wyjątkowych lokalizacji i istniejącej zabudowy. Nasze koncepcje stanowią wkład w utrzymanie i rozwój atrakcyjnej architektury miast - opisuje sieć.

Lidl dostosowuje rozwiązania indywidualnie w zależności od sytuacji. - Czy jest to dworzec, budynek zabytkowy, czy stadion – dopasowujemy nasze sklepy do kontekstu i ogólnego obrazu, aby tworzyć rzeczywistą wartość dodaną. Znajdujemy rozwiązania problemów specyficznych dla danego miejsca i dbamy o to, żeby nasi klienci mogli zawsze robić zakupy w przyjemnych i nowoczesnych warunkach - podsumowuje detalista.

Opisy sklepów pochodzą ze strony realestate-lidl.pl.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6747
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.