Poznaj zakres tematyczny XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu!

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2019 09:17

Poznaj zakres tematyczny XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu! fot. FRSiH

Jesteśmy świadkami rewolucji wartości. Dotychczas firmy kreowały produkty. Teraz producenci żywności i detaliści mają także reprezentować wartości, z którymi utożsamiają się konsumenci. Podczas tegorocznej XII edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu (4/5 listopada, Warszawa) porozmawiamy z ekspertami i lederami o nowej roli jedzenia, które stało się synonimem stylu życia i wyznawanej przez konsumentów ideologii.

W dniach 4-5 listopada w Hotelu Sheraton w Warszawie organizujemy XII edycję wielkiej konferencji dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce.

Co roku Forum Rynku Spożywczego i Handlu stwarza okazję, żeby w jednym miejscu spotkali się na inspirujących dyskusjach i kuluarowych rozmowach przedstawiciele największych firm sektora spożywczego i handlowego oraz HoReCa: producenci, przetwórcy, dystrybutorzy, handlowcy, restauratorzy, a także decydenci z otoczenia administracyjnego i analitycy. Owocem tego wydarzenia są kontakty biznesowe i konstruktywne wnioski merytoryczne. W tym roku wiele miejsca poświęcimy przenikaniu się światów: offline i online zarówno w kontekście tworzenia trendów, boomu start-upowego, jak i digitalizacji produkcji, handlu oraz marketingu marek, a także rozwoju kultury foodie.

Jesteśmy na etapie tworzenia i zatwierdzania agendy i głównych tematów debat i dyskusji. Przedstawiamy główne zagadnienia i zapraszamy Państwa do kontaktu ws. sugestii i pomysłów na ciekawe panele.

W agendzie między innymi:

FUTURE FOODS

Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

Sektor żywności na celowniku start-upów

Dokąd po pieniądze? Źródła finansowania żywnościowych start-upów

DIGITAL FACTORY

Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej

Koszty, efektywność, finansowanie inwestycji – jak mądrze wydawać pieniądze na cyfryzację?

Supply Chain 4.0. Nowoczesne i skuteczne strategie logistyczne firm spożywczych

Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane

GOSPODARKA OBIEGU ZAMKNIĘTEGO

Efektywnie, ekologicznie, ekonomicznie

Zrównoważony rozwój firm spożywczych i sieci handlowych

MADE IN POLAND

Wymiana doświadczeń z rynków zagranicznych

Totalna integracja. 2019 rokiem konsolidacji branży spożywczej

Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm

Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej

Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek

KONIEC ERY „NO NAME”

Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu

Sztuka wpływania na konsumentów – followersi, influencerzy, celebryci

Digital marketing – jak to działa w spożywce?

Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad

Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,78

  • Śr

    3,07

  • Min

    2,24

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7375
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.