Poznański rynek jest bardzo wymagający dla inwestorów centrów handlowych

Property News 7 lutego 2013 14:35

Poziom nasycenia rynku centrów handlowych w Poznaniu jest bardzo wysoki. W tym roku w mieście otworzy się kolejny duży obiekt i kilka mniejszych. - Taka sytuacja wymaga innego podejścia do klienta i najemcy. Liczy się strategiczne myślenie połączone z umiejętnością przeprowadzenia dobrej analizy rynku oraz kreatywnością w działaniach promocyjno-wizerunkowych - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta w Poznaniu.

Rynek poznański jest bardzo wymagający ze względu na dużą liczbę centrów handlowych. Pomimo tego, ubiegły rok zamknęliśmy liczbą ponad 7 milionów klientów, a w grudniu galeria zanotowała rekordową liczbę 742 tysięcy odwiedzających.

Obroty centrum w ub.r. wzrosły o 6 proc. w stosunku do poprzedniego roku. Te wyniki oraz przeprowadzane przez nas badania pokazują, że nasza kondycja jest bardzo dobra.

Czym różni się poznański rynek nowoczesnej powierzchni handlowej od rynków innych dużych miast w Polsce?

Poziom nasycenia rynku obiektów komercyjnych w Poznaniu jest bardzo wysoki. W tym roku otworzy się tu kolejne duże centrum handlowe i kilka mniejszych. Taka sytuacja wymaga innego podejścia do klienta oraz najemcy. Z całą pewnością liczy się tu strategiczne myślenie połączone z umiejętnością przeprowadzenia dobrej analizy rynku oraz kreatywnością w obszarze działań promocyjno-wizerunkowych.

W jaki sposób sytuacja ta wygląda od strony sieci handlowych?

Nowe marki szukają kolejnych lokalizacji w dużych aglomeracjach i w najlepszych centrach handlowych, dlatego też wiele premier na rynku poznańskim miało miejsce właśnie w Galerii Malta.

Poznań leży stosunkowo blisko zachodniej granicy i świadomość zachodnich marek w naszym mieście jest wysoka. To z pewnością jest czynnikiem przemawiającym za lokowaniem biznesu właśnie tutaj.

Czy w związku z tym w Galerii Malta mogą się pojawić nowi najemcy?

Proces komercjalizacji zachodzący w Galerii Malta jest działaniem ciągłym i jest związany z naturalną wymianą najemców oraz ze strategicznymi zmianami w tenant miksie. Bieżący rok rozpoczęliśmy od podpisania umów z dwoma nowymi najemcami.

W 2012 roku w Galerii Malta zostało otwartych kilkanaście nowych salonów należących do wiodących polskich i światowych firm. W zapewnieniu wygody klientom i zwiększaniu obrotów najemców przeprowadzane są m.in. działania relokacyjne.

Galeria Malta nadal pozostaje w czołówce miejsc wybieranych na debiut marek w obrębie Wielkopolski. Centrum powiększa także swoją ofertę rekreacyjną, na bieżąco poszerzana i dywersyfikowana jest jego oferta gastronomiczna.

 Czytaj wiecej: propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,27

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.