Pracownicy Biedronki są wprowadzani w błąd?

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2019 10:40

Na facebookowym profilu NSZZ "Solidarność" w JMP S.A. Biedronka udostępniono post przedstawiający plakaty informacyjne, dotyczące pracy i wynagrodzenia w Biedronce, którego wysokość dla sprzedawcy-kasjera została określona na kwotę "od 2250 zł". Jeronimo Martins Polska odżegnuje się jednak od tych ogłoszeń. - Apelujemy, by do wpisów w mediach społecznościowych podchodzić z ostrożnością. W tym przypadku ogłoszenie rekrutacyjne nie jest ogłoszeniem naszej firmy - mówi naszej redakcji Jan Kołodyński, młodszy menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska.

– Na plakatach rekrutacyjnych prezentujemy różne wysokości wynagrodzeń oferowanych w naszej sieci, w zależności od lokalizacji i stanowiska. Podkreślamy jednak, że osoby rozpoczynające pracę w Biedronce na najpopularniejszym stanowisku sprzedawca-kasjer na pełen etat mogą obecnie zarobić co najmniej 2700 zł brutto, wliczając w to nagrodę za brak nieplanowanych nieobecności w danym miesiącu, by po trzech latach dojść do poziomu 2950 zł brutto miesięcznie – wyjaśnia Jan Kołodyński.

 

O te plakaty, które pojawiły się Facebooku, zapytaliśmy Jeronimo Martins Polska
O te plakaty, które pojawiły się Facebooku, zapytaliśmy Jeronimo Martins Polska

Przeczytaj także:

Biedronka od lat podejmuje wiele działań, by być pracodawcą pierwszego wyboru oraz firmą, z którą pracownicy wiążą się na dłużej. – Stale zwiększamy zatrudnienie – tylko w ubiegłym roku o ponad 2 tys. osób. Jesteśmy również elastyczni i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom pracowników – w ubiegłym roku stworzyliśmy nowe stanowiska pracy. W sklepach Biedronka można więc obecnie podjąć pracę w charakterze sprzedawcy-kasjera, ale także na stanowisku wyłącznie kasjer lub pracownik sklepu, który zajmuje się tylko przygotowaniem sali sprzedaży, bez obsługi kasowej – dodaje przedstawiciel JMP.

Od stycznia br. sieć uelastyczniła zasady otrzymywania nagrody za brak nieplanowanych nieobecności tak, by nawet w przypadku jednego lub dwóch dni nieplanowanej, ale usprawiedliwionej absencji w danym miesiącu, pracownik mógł otrzymać odpowiednio 75 proc. i 50 proc. tego dodatku. Ponadto, dzięki innym wdrożonym zmianom, znacznie większa liczba sprzedawców-kasjerów otrzymuje premie uznaniowe.

– Dbamy nie tylko o konkurencyjność wynagrodzeń, ale także rozwijamy pakiet świadczeń pozapłacowych, który obejmuje obecnie 20 programów, wychodzących naprzeciw różnym potrzebom pracowników. W pakiecie są m.in. wyprawki dla noworodków (ponad 3,2 tys. w 2018 r.) i pierwszoklasistów (4 tys. w 2018 r.), będących dziećmi naszych pracowników, paczki z okazji świąt (ponad 141 tys. paczek w 2018 r.) i zasilenia kart przedpłaconych, kolonie dla dzieci pracowników (1060 dzieci w 2018 r.), program bezzwrotnych zapomóg dla osób w trudnej sytuacji oraz badania profilaktyczne, które można wykonać w czasie godzin pracy czy wsparcie dla niepełnosprawnych dzieci naszych pracowników. Ponadto dbamy o rozwój pracowników – zdecydowana większość naszych menedżerów pochodzi z awansów wewnętrznych – podsumowuje Jan Kołodyński.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    12,98

  • Śr

    8,44

  • Min

    5,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6955
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.