Pracownicy Merlin.pl nie otrzymali wynagrodzeń

Autor: Bankier.pl 18 grudnia 2015 09:40

Wskutek przejęcia marki Merlin.pl przez spółkę TOPMALL pracownicy nie tylko stracili pracę, ale także nie otrzymali jeszcze wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. Pod znakiem zapytania stoją także odprawy dla zwolnionego personelu - pisze bankier.pl

Zgodnie z relacją pracownika, który zgłosił portalowi bankier.pl problem, wypowiedzenia podpisali już wszyscy pracownicy magazynu zlokalizowanego pod Piasecznem. Niektórzy dopiero co dostali wyrównanie za październik (wtedy także był problem z regulowaniem wynagrodzeń), a teraz martwią się wypłatą za listopad. Zgodnie z polityką firmy, finanse kadrowe były regulowane do końca miesiąca. Zmieniło się to jednak wraz z informacjami o prawdopodobnym wykupieniu sklepu przez spółkę Tell. Wtedy termin wypłat przesunięto na 10. dzień miesiąca.

Poszkodowanym pracownikom firmy chodzi jedynie o wypłatę należnych im pieniędzy. Sprawę zgłosili już do Państwowej Inspekcji Pracy.

Więcej w bankier.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • zbyszko 2015-12-18 23:58:35

    Mogą im naskoczyć, Milmex Systemy Komputerowe z Sosnowca od 2 lat nie płaci wynagrodzeń 200 pracownikom!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.