Prawie 18-proc. wzrost sprzedaży produktów marki własnej premium w Biedronce

www.portalspozywczy.pl 19 kwietnia 2019 09:34

W 2018 roku w naszej ofercie mieliśmy 72 pozycje marek własnych, które spełniały kryteria produktów premium. Ich łączna sprzedaż wzrosła o prawie 18% w stosunku do poziomu z roku 2017. Wśród tych produktów szczególną popularnością cieszyły się m.in.: kawy ziarniste z Etiopii i Brazylii – wzrost sprzedaży o ponad 100% (porównując wielkość sprzedaży do roku 2017), Czekolada Belgijska – wzrost sprzedaży rdr ponad 150%, dwukrotnie wzrosła sprzedaż filetów z tuńczyka. W związku z dużym, ciągłym zainteresowaniem klientów tymi produktami, znalazły się one w naszej stałej ofercie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Domański, dyrektor handlowy w Jeronimo Martins Polska.

Według ostatniego Nielsen Global Premiumization Survey zwiększa się świadomość i wymagania klientów. Pytani o to, co według nich decyduje o przynależności produktu do kategorii premium, respondenci wskazywali m.in. na: wysoką jakość takiego produktu, tj. składników lub materiałów, z których zostały wykonane (54% badanych), budzącą zaufanie markę (35%), czy związek ze znaną z najwyższej jakości lokalizacją produktu, jak np. czekolady z Belgii czy pochodzące z Francji wino (34%) - mówi dyrektor handlowy w Jeronimo Martins Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,50

  • Śr

    2,85

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6540
Ilość aktualnych ofert: 272761

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.