Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prawie 50 SKU pod marką Lubię

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 20 marca 2014 14:57

Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr i Paweł S.A..- Marka rozwija się bardzo dynamicznie - mówi Michał Wesołowski, dyrektor handlowy Spar Polska. - Wprowadziliśmy już prawie 50 SKU, a kolejne dochodzą każdego tygodnia. W ostatnim czasie wprowadziliśmy wody, ryż, kaszę, konserwy. Kolejne grupy pojawią się na sklepowych półkach już wkrótce - będą to produkty nabiałowe, szersza gama słodyczy, ponieważ aktualnie mamy tylko czekolady - oraz produkty non food, takie jak papier toaletowy, ręczniki papierowe etc.

-  Docelowo chcemy, aby nasza gama produktów osiągnęła ok. 130 SKU z różnych, ale jednak tych najbardziej podstawowych w każdym gospodarstwie domowym, kategorii - dodaje Michał Wesołowski.

- W najbliższym czasie będziemy kładli większy nacisk na widoczność i rozpoznawalność produktów w sklepach - zapewnia Michał Wesołowski. - Zależy nam, aby klienci Spar sięgali po nie oraz ich próbowali, dzięki czemu będą mogli przekonać się o ich jakości i zechcą na stałe włączyć je do swojego koszyka zakupowego - podsumowuje.

Produkty marki Lubię aktualnie dostępne są w sklepach sieci SPAR, Piotr i Paweł oraz Topaz, cały czas jednak trwają rozmowy z kolejnymi sieciami, które będą mogły dołączyć do grupy odbiorców marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.