Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

PRCH: Mniejsze sklepy też stracą na zakazie handlu w niedziele

www.portalspozywczy.pl 7 października 2016 13:37

- W sytuacji gdy duży sklep spożywczy czy elektromarket zostanie przymusowo zamknięty w niedzielę, zarządca nie otworzy obiektu dla pozostałych stu małych najemców galerii handlowej, ponieważ nie będzie ludzi, którzy przychodzą do tych największych - mówił Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas konferencji POHiD „Perspektywy i zagrożenia dla handlu nowoczesnego w Polsce”.

Jak zauważył Radosław Knap 80-90 proc. najemców w 500 centrach handlowych nie można sklasyfikować jako FMCG.

- Struktura jest złożona. Centrum handlowe to nie tylko jeden większy hipermarket, ale także usługi, moda, akcesoria, RTV, rozrywka, strefy gastronomiczne. Centra przeszły w Polsce wielką ewolucję - dodał.

Odnosząc się do projektu ograniczenia handlu w niedziele, Knap zauważył, że centrum handlowe nie podejmuje decyzji o otwarciu lub zamknięciu za wszystkie 150-200 sklepów, ale ponosi skutki tego co się z nimi wydarzy.

- W sytuacji gdy duży sklep spożywczy czy elektromarket zostanie przymusowo zamknięty w niedzielę, nie otworzy się obiektu dla pozostałych stu małych najemców galerii handlowej, ponieważ nie będzie ludzi, którzy przychodzą do tych największych. W rezultacie mniejsze punkty także będą zamknięte i to tylko dlatego, że znajdują się w tym obiekcie - dodał.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.