Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Almy Market zauważa ożywienie w branży

Autor: Parkiet 9 września 2013 09:10

Pierwsze półrocze dla biznesu Jerzego Mazgaja nie było rewelacyjne. Drugie ma być znacznie lepsze. Zarząd twierdzi, że od września daje się już zauważyć ożywienie w branży - pisze "Parkiet".

Jak podkreślają analitycy, na cały rok zaplanowano osiem otwarć delikatesów Alma, wobec dwóch w 2012 r. Do czasu publikacji raportu półrocznego Alma uruchomiła pięć lokalizacji, a dodatkowe koszty przełożyły się na słabsze wyniki za I półrocze - pisze "Parkiet".

Szef Almy twierdzi, że symptomy ożywienia już się pojawiają. Eksperci spodziewają się jednak, że w II półroczu sprzedaż Almy będzie zbliżona do tej sprzed roku, ewentualnie nieco wyższa.

Nakłady na wszystkie projekty inwestycyjne Almy Market w 2013 r. nie przekroczą 25 mln zł. Są pokrywane ze środków własnych i kredytów. Oprócz otwierania delikatesów Alma chce też zwiększyć sprzedaż przez Internet. W lipcu poszerzyła zasięg delikatesów Alma24.pl o Olsztyn i okolice.
Wynikom spółki i grupy pomaga obniżka stóp referencyjnych. Koszty finansowania zewnętrznego w I półroczu były odpowiednio niższe o 1,4 mln zł (spółki) i 1,9 mln zł (grupy) niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego - czytamy w "Parkiecie"

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,02

  • Min

    1,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.