Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Almy: Zamożny konsument też potrzebuje poczucia, że skorzystał z wyjątkowej okazji

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 18 czerwca 2015 11:15

- Kiedy powstawała Alma, rynek rządził się prostymi prawami. Klienci delikatesów akceptowali wyższe ceny w zamian za najwyższą jakość i duży wybór. Obecnie nawet zamożny konsument potrzebuje poczucia, że otrzymuje „coś więcej”, że skorzystał z wyjątkowej okazji, że otrzymał wysokiej wartości produkt za niższą cenę - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

- To jak w liniach lotniczych – część nawet bardzo zamożnych klientów nie chce latać klasą business, bo odkryła, że w economy plus też się dobrze czuje, a płaci mniej. Musieliśmy się do tego dostosować i dwa lata temu w odpowiedzi stworzyliśmy markę własną Food & Joy, która przy niższych cenach utrzymała jakość i design produktów z najwyższej półki. Uruchomiliśmy także klasyczne czasowe promocje cenowe, które okazały się zaskakująco skuteczne także w przypadku klienta delikatesowego - mówi Jerzy Mazgaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ach ta czła Alma 2015-11-11 01:05:41

    No comments? - no bo co tu komentować? Szczegolnie jeżeli chodzi o F&J design to jakiś koszmar - a jakość!?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.