Prezes Ambry o nowej sieci sklepów: Chcemy być specjalistą od alkoholi mocnych premium

Autor: dlahandlu.pl 11 października 2018 14:20

Prezes Ambry o nowej sieci sklepów: Chcemy być specjalistą od alkoholi mocnych premium Robert Ogór, prezes Grupy Ambra fot. Ambra

Ambra uruchamia nową sieć sprzedaży pod marką Distillers Limited. Będzie to sieć sprzedaży alkoholi mocnych premium i zostanie wydzielona w ramach sklepów Centrum Wina. W styczniu Ambra zacznie przekształcać swoje sklepy winiarskie w placówki partnerskie: Centrum Wina i Distillers Limited. Dzięki temu niemal od razu będzie mieć sieć 29 punktów sprzedaży z alkoholami mocnymi.

- Na rosnącym rynku whisky brakuje specjalisty, dlatego postanowiliśmy zostać takim specjalistą, po to żeby konsumentów wspierać w ich wyborach alkoholi mocnych premium. Przekształcamy sklepy Centrum Wina w sklepy partnerskie i podzielimy się powierzchnią z tym nowym projektem - mówi Robert Ogór, prezes grupy Ambra.  

- Distillers Limited to bezpośredni importer małych destylarni, często wyszukanych na końcu świata, „distillersów” zwariowanych na punkcie swojego produktu. Słowo „limited” w naszej nazwie oznacza niewielkich, niezależnych producentów, stanowiących przeciwwagę dla globalnych koncernów.  Fascynacja szlachetnymi trunkami i boom na whisky wyznaczają nam nową misję. Dlatego Distillers Limited to nie tylko import i sieć sprzedaży, ale również miejsce spotkań konsumentów z producentami - dodaje. 

Oferta Distillers Limited, podobnie jak oferta Centrum Wina, jest skierowana również do restauracji. Obecnie pod szyldem Centrum Wina, Ambra dostarcza wina do ponad 1500 punktów gastronomicznych, których goście również poszukują autentycznych, regionalnych alkoholi.

- Chcemy być najlepszym specjalistą, wiodącym importerem i dystrybutorem alkoholi premium (...) początkowo w ramach Distillers Limited będzie oferowanych 150 rodzajów alkoholi mocnych premium, w tym 100 whisky, z 14 państw m.in. Szkocji, Irlandii, Tajwanu, czy Japonii. W naszych sklepach Centrum Wina oferujemy 500-800 rodzajów wina, zaś oferta alkoholi mocnych premium będzie co najmniej podwojona w ciągu dwóch lat - mówi Robert Ogór.

- Oczekujemy, że jesteśmy w stanie osiągnąć sprzedaż rzędu 20-30 mln zł w ciągu pięciu lat poprzez nasz start-up Distillers Limited - dodaje.   

Prezes nie wyklucza też, że za jakiś czas Ambra uruchomi oddzielne, niezależne od Centrum Wina sklepy Distillers Limited. 

W ciągu pięciu ostatnich lat rynek whisky w Polsce podwoił się. To najszybciej rozwijająca się kategoria alkoholi. Rosnące dochody i aspiracje Polaków zmieniają również ich stosunek do alkoholu. Podczas gdy konsumpcja czystej wódki spada, wydatki konsumentów na whisky przekroczyły już 2 miliardy złotych i wynoszą tyle samo, co wydatki na wino, również będące wyrazem rosnących aspiracji i kultury życia.
- Rynek alkoholi rozwija się w powiązaniu z najważniejszym trendem rynków spożywczych: poszukujemy produktów wysokiej wartości, autentycznych, nieprzemysłowych, regionalnych. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że to konsumencki ruch antykoncernowy - podkreśla Robert Ogór. 
- 20 lat temu takim samym wyzwaniem było dla nas założenie Centrum Wina. To dla nas równie ważny i ekscytujący moment - dodaje Robert Ogór.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,27

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.