Prezes Carrefour Polska: Nieustannie pracujemy nad naszymi markami

Autor: dlahandlu.pl 6 września 2017 15:23

Carrefour wprowadza nowe linie produktów marki własnej. I zamierza je poszerzać o kolejne kategorie żywności. – Będziemy stale starać się odnawiać gamę produktów w markach własnych, wprowadzać innowacje. Rozwój marek własnych to strategia, która nigdy się nie kończy – mówi prezes Carrefour Polska Guillaume de Colonges.

Obecnie Carrefour wprowadza osiem linii, które obejmą takie produkty jak: słodycze, płatki śniadaniowe, przekąski. Wśród nich znalazły się marki: Chocolate Place, Cookie Place, Snack Bar, Crumbies.

Jak mówi prezes Carrefour Polska, obecnie marki własne mają około 10 proc. udziału w sprzedaży sieci Carrefour. Zastrzega, że cel, który wyznacza sobie spółka, nie polega na powiększaniu tego udziału.

- Uważamy, że naszym zadaniem jest oferować produkty, jakich spodziewają się nasi klienci, w bardzo dobrej relacji ceny do jakości. Chcemy też odpowiednio selekcjonować produkty marek własnych i dostosowywać je do poszczególnych sklepów, formatów – mówi Guillaume de Colonges.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.