Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Carrefoura: Dopasowujemy ofertę do potrzeb regionów, miast, a nawet dzielnic

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 30 czerwca 2015 12:40

- Realizacja strategii multiformatowej pozwala firmie na dopasowanie form sprzedaży i oferty sklepów do potrzeb lokalnego klienta. Co ważne, dopasowanie to uwzględnia nie tylko oczekiwania klientów w skali regionu, ale również wybranego miasta czy nawet dzielnicy - mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

Carrefour pragnie zaproponować swoim klientom bogatą i różnorodną ofertę produktów, dostosowaną do ich oczekiwań zarówno pod względem asortymentu, jak i cen. - Polacy poszukują obecnie produktów wysokiej jakości. Carrefour dostrzega te oczekiwania i w odpowiedzi na nie wprowadza szereg nowych linii i kategorii produktów, m.in. bio, ekologicznych, sojowych, bezglutenowych czy dla diabetyków, jak również produktów naturalnych pod marką Jakość z Natury Carrefour czy z segmentu premium. Sieć inwestuje również w produkcję najwyższej jakości mięs i wędlin, która odbywa się na miejscu w sklepie, w specjalnie stworzonych wędzarniach. Celem tych wszystkich działań jest zaoferowanie klientom najbardziej różnorodnego i ciekawego asortymentu produktów i tym samym zbudowanie przewagi konkurencyjnej na rynku - podkreśla Guillaume de Colonges.

Prezes sieci dodaje, że w 2015 roku priorytetem Carrefour jest również rozwój formatu sklepów convenience. - Na przestrzeni ostatnich lat nasza spółka stworzyła solidną bazę, na którą składa się ponad 460 sklepów Carrefour Express oraz Globi. Carrefour oferuje franczyzobiorcom trzy podstawowe koncepty sklepów, w zależności od tego, jakie są potrzeby lokalnego rynku. W tym roku stworzyliśmy również zupełnie nowy model współpracy w ramach marki Carrefour Express, który nazwaliśmy franczyzą „dla młodych”. To oferta skierowana do młodych, dynamicznych osób z wykształceniem co najmniej średnim lub wyższym. Dzięki specjalnym warunkom współpracy oferowanych przez Carrefour, mogą oni rozpocząć swoje kariery i prowadzić własny biznes pod znaną marką, bazując jednocześnie na sprawdzonym know-how - dodaje prezes Carrefour Polska.

Zdaniem de Colongesa, strategia multiformatowa jest odpowiedzią na wymagania rynku, pozwala oferować klientom różne formaty sklepów, odpowiadające ich zwyczajom zakupowym wraz z dopasowaną ofertą. Z tego powodu jest ona elementem budowania przewagi konkurencyjnej Carrefour na polskim rynku oraz filarem długoterminowej strategii rozwoju firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.