Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Carrefoura: Hipermarkety jeszcze nie umarły

Autor: just-food.pl, www.dlahandlu.pl 8 października 2013 10:27

Prezes Carrefoura: Hipermarkety jeszcze nie umarły

Podczas światowego kongresu sprzedaży detalicznej prezes Grupy Carrefour zaznaczył, żeby nie przekreślać znaczenia hipermarketów. Jego zdaniem przyszłością handlu jest multikanałowość (czyli jednoczesna sprzedaż w kanale tradycyjnym i internetowym). Georges Plassat nie przecenia jednak roli internetu w procesie sprzedaży. Według niego sprzedaż on-line generuje zbyt wiele kosztów.

Plassat przyznał, że Carrefour "stracił na znaczeniu" z powodu wycofania się z niektórych rynków. Nadal jest jednak zdania, że internet nie rozwiąże bieżących problemów sieci.

Prezes podkreślił, że handlowcy muszą ciężko pracować na jakość oferty produktowej i więcej inwestować w szkolenia pracowników. Dodał, że w przypadku międzynarodowej ekspansji, sieci powinny dostosowywać ofertę do rynku, a nie przenosić tego samego modelu działalnia na kolejne kraje.

Prezes Carrefoura ostrzegł, że sprzedawcy detaliczni nie powinni lekceważyć siły krajowych rywali.

Carrefour, który generuje około 40% przychodów ze sprzedaży we Francji, walczy z postrzeganiem cenowym przez klientów i spadkiem zaufania do całego segmentu hipermarketów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.