Prezes Chaty Polskiej: Kończy się czas rywalizacji na polu cenowym

www.portalspozywczy.pl 18 czerwca 2014 14:31

Prezes Chaty Polskiej: Kończy się czas rywalizacji na polu cenowym

Zdaniem Sylwestra Maćkowiaka, prezesa Chaty Polskiej i Grupy Mar-Ol, powoli kończy się czas, kiedy poszczególne sieci handlowe były w stanie rywalizować ze sobą na polu cenowym. Maćkowiak zwraca uwagę na to, że producenci nie są już w stanie zapewniać niższych cen, bo dochodzą do progu rentowności. Jak przewiduje szef Chaty Polskiej, wkrótce rozpocznie się walka tylko na koszty w ramach formatu, w związku z czym zwłaszcza formaty franczyzowe powinny szukać swojej tożsamości.

- Dla nas taką tożsamością będzie posiadanie smaków polskich, smaków regionalnych, bo nic bardziej nie pasuje na sztandary Chaty Polskiej. Zrobiliśmy analizę tego rynku i okazało się, że w naszej okolicy jest masa producentów, którzy nie wchodzą do sklepu z jednego prostego powodu: bariery wejścia. Chcemy zagospodarować tę niszę - zapowiada Maćkowiak.

Prezes Chaty Polskiej zapewnia, że sieć nie zamierza wykorzystywać produktów regionalnych do walki cenowej, z jednego, prostego powodu: braku konkurencji. Formaty dyskontowe nie są w stanie zapewnić dostępności produktów lokalnych, dlatego że nie są one produkowane w tak dużej skali.

Firma chce zwiększyć sprzedaż produktów regionalnych. Obecnie stanowią one ok. 10 proc. całkowitej sprzedaży sieci. Jak zapowiada Maćkowiak, Chata Polska zamierza podwoić ich udział w sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.