Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Czerwonej Torebki: Mamy najlepsze możliwości ekspansji w kraju

www.portalspozywczy.pl 6 maja 2014 09:22

- Mamy doskonale rozpoznaną bazę potencjalnych lokalizacji w Polsce. Mogę się nawet pokusić o stwierdzenie, że mamy najlepsze możliwości ekspansji w kraju. Potrafimy też dobrze selekcjonować te lokalizacje, które mają dobrą perspektywę wzrostu, bądź już stanowią bardzo dobre miejsce do handlu - - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.

Najważniejszą kwestią w przypadku biznesu handlowego są lokalizacje. Czerwona Torebka ma odpowiednie grunty pod sklepy dyskontowe?
Nasza spółka przez ponad 20 lat funkcjonuje na rynku handlowym i komercyjnym. Mamy bardzo doświadczony zespół ludzi. Przez ten okres zbudowaliśmy ponad 30 tys. rekordów w postaci bazy lokalizacji pod projekty handlowe. Tworzyliśmy projekty takie jak Eurocash, Biedronka i Żabka. Dopiero w zeszłym roku zakończyliśmy po 18 latach kontrakt z firmą Jeronimo Martins, dla której świadczyliśmy usługi związane z rozwojem i ekspansją, pozyskując grunty pod rozwój sieci sklepów.
To pokazuje, że mamy doskonale rozpoznaną bazę potencjalnych lokalizacji w Polsce. Mogę się nawet pokusić o stwierdzenie, że mamy najlepsze możliwości ekspansji w kraju. Potrafimy też dobrze selekcjonować te lokalizacje, które mają dobrą perspektywę wzrostu, bądź już stanowią bardzo dobre miejsce do handlu.
Wcześniejszy kontrakt z Biedronką w pewien sposób uniemożliwiał nam wykorzystanie potencjału handlowego niektórych miejscowości. Nasycenie rynku Biedronkami eliminowały kolejne, blisko położone obok siebie lokalizacje, które teraz możemy wykorzystać pod własny projekt.

Nie boicie się tak bliskiej sąsiedztwa Biedronek?
Nie boimy się, ponieważ stawiamy na inne wyróżniki. Biedronka, Lidl czy Netto bazują w dużej mierze na produktach marki własnej. Może 10 proc. ich asortymentu to brandy rozpoznawalne. Z kolei my w Dyskontach Czerwona Torebka stawiamy tylko na markę rozpoznawalną. Nie ma tutaj konkurencji, klient może przyjść zarówno do Biedronki, jak i do nas po wybrane produkty, po których oczekuje jakości i gdzie ma dobrą cenę hurtową.

Gdzie dokładnie będą zlokalizowane Dyskonty Czerwona Torebka? Jakie lokalizacje preferujecie?
Lokalizacje w dużej mierze nie różnią się od tego, co prezentują konkurenci. Sami tworzyliśmy pewne standardy, więc wiemy, do czego zmierzać. Są to miasta o potencjale około 10 tys. mieszkańców przypadającym na jeden sklep. Wspomniane 10 tys. to nie jest jednak bariera ekspansji, to pewien wyznacznik. Są miasta, które mają mniejszą liczbę mieszkańców, ale mają ościenne gminy i są perspektywiczne, posiadają wysoką siłę nabywczą, więc tam również będziemy inwestować. Podchodzimy do każdego przypadku bardzo indywidualnie. Jest wiele dodatkowych czynników, które bierzemy pod uwagę przy podjęciu decyzji. Obecnie posiadamy ponad 100 podpisanych umów najmu na różnym etapie realizacji inwestycji. Plany ekspansji w ciągu najbliższego okresu sięgną ponad 150 otwarć rocznie, wynika to z doświadczenia we wcześniejszych projektach.

  • Michał 2014-05-06 15:28:34

    Czytałem ostatnio na forum wyborczej że ajenci współpracujący z czerwona torebką rezygnują ze współpracy. Podobno zmieniono im umowy które są dla nich niekorzystne.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.