Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Dekady: Coraz mniej miejsca na centra handlowe

Autor: Rzeczpospolita 1 lipca 2016 09:25

- Dziś zostało już bardzo niewiele miejscowości w Polsce, gdzie można wybudować nawet małe centrum handlowe. Dowodem na to są pojawiające się pustostany, czy fakt, że nie otwiera się nowych obiektów w 100 proc. wynajętych - mówi Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada SA w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Zdaniem Walczaka, aby znaleźć dziś dobrą lokalizację centrum handlowego potrzeba wiele cierpliwości i doświadczenia. 

- Od 2007 roku wybudowaliśmy dziesięć obiektów: galerii i centrów typu convenience. W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy wybudować jeszcze kilka kolejnych obiektów i rozbudować istniejące - mówi prezes Dekady.

Jak dodał Aleksander Walczak, Dekada chce także rozwijać się poprzez zakup już istniejących centrów handlowych, zwłaszcza w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców lub na osiedlach dużych aglomeracji.

Czytaj więcej w Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.