Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Emperii: 2014 rok powinien być dla nas udany

Autor: Parkiet 7 listopada 2013 09:12

- Przejęcia są jedną z opcji rozwoju Emperii i Stokrotki. Rozmowy w tej sprawie się toczą. Jeśli jednak będziemy coś przejmować, to takie sieci muszą mieć odpowiedni format. My działamy w segmencie supermarketów i tam chcemy się rozwijać - mówi Parkietowi Dariusz Kalinowski, prezes Emperii.

Zdaniem Dariusza Kalinowskiego, prezesa Emperii, w trzecim kwartale sytuacja na rynku wyglądała nieco lepiej, niż prognozowano.

- Jednak w naszej firmie był to okres uruchamiania własnego systemu logistycznego. To skomplikowana operacja, trwająca wiele miesięcy. Chcemy, by do końca listopada już wszystkie dostawy szły z magazynu centralnego. IV kwartał też będzie trudny, ale potem pojawią się już owoce wszystkich prac - zapewnia prezes.

Szef Emperii zapewnia, że planuje dalej rozwijać sieć Stokrotka, która obecnie ma ok. 200 sklepów, zamierza również zwiększać udziały rynkowe. W 2014 r. może powstać 
ok. 30 nowych sklepów. Poza tym Stokrotka chce rozwijać format franczyzowy.

- Nie szukamy kupca na sieć Stokrotka, bo chcemy rozwijać ją dalej. Zmiana właściciela wcale nie jest konieczna, by wykorzystać jej potencjał, bo mamy ponad 200 mln zł na inwestycje. Mamy nadpłynność i nie możemy 
np. skorzystać 
z pozytywnych efektów dźwigni finansowej. Dlatego chcemy tę nadpłynność zniwelować - zapewnia prezes Emperii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,50

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.