Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Frisco.pl: Wirtualny sklep zwiększył sprzedaż niektórych produktów nawet o 1000 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 9 grudnia 2013 09:54

Prezes Frisco.pl: Wirtualny sklep zwiększył sprzedaż niektórych produktów nawet o 1000 proc.

- Wirtualny sklep Frisco spotkał się ze znacznym zainteresowaniem ze strony konsumentów. Od rana, zaraz po uruchomieniu supermarketu, spływały do nas zamówienia składane w metrze. Pierwszego dnia zarejestrowano kilkaset pobrań aplikacji umożliwiającej zakupy na stacji Centrum. Po trzech dniach średnia dzienna liczba rejestracji nowych użytkowników Frisco wzrosła ośmiokrotnie, a wejść na stronę Frisco.pl - trzykrotnie w stosunku do danych z poprzedniego tygodnia. Ponadto, cały listopad przyniósł dwukrotny wzrost liczby osób korzystających z mobilnej aplikacji - mówi w rozmowie z portalem dlhandlu.pl Grzegorz Bielecki, prezes zarządu Frisco.pl.

- Znacząco zwiększyła się też sprzedaż niemal wszystkich produktów, które znalazły się na wirtualnych półkach. Niektóre z nich zanotowały wzrost sprzedaży nawet do 1000 proc. Jednym z celów całej akcji było sprawdzenie, jak zachowują się użytkownicy aplikacji mobilnej e-supermarketu. Zebraliśmy dużo informacji w tym zakresie, które z pewnością wykorzystamy przy tworzeniu nowych funkcjonalności sklepu. Szczegółów jednak na tym etapie nie zdradzamy - dodaje Grzegorz Bielecki.

Zapytany, czy użytkownicy sklepu rozpoczęli już świąteczne zakupy, odpowiada: - Patrząc na sprzedaż przez tych kilka dni grudnia, można powiedzieć, że przygotowania do świąt zaczynają już nabierać rozpędu. Jednak ze względu na asortyment, jaki oferujemy, tzn. produkty spożywcze, spodziewamy się, że szczyt zakupowy przypadnie na około tydzień przed Wigilią. W okresie przedświątecznym obserwujemy wzrost sprzedaży w różnych kategoriach, począwszy od produktów świeżych jak ryby, mięsa, nabiał, ale też owoce i warzywa, przez napoje, na słodkościach kończąc - mówi prezes Frisco.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Dren 2013-12-12 16:10:46

    Jasne - to produkty musiały mieć zerową sprzedaż jak wzrost jest o 1000% :) Wysiadam na centrum i nie widziałem NIKOGO kto tam "kupował"

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.