Prezes Grupy Chorten: Część sieci z polskim kapitałem planuje nowe otwarcia i duże inwestycje

Autor: dlahandlu.pl, PB 18 lutego 2019 13:07

Prezes Grupy Chorten: Część sieci z polskim kapitałem planuje nowe otwarcia i duże inwestycje Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten. Fot. materiały prasowe

Grupa Chorten w 2019 roku zamierza utrzymać, pod względem liczby nowych placówek, tempo rozwoju z ubiegłego roku. Firma zamierza rozpocząć budowę nowej siedziby, która ma być gotowa na przełomie 2019 i 2020 roku. Ponadto, w tym roku Grupa Chorten będzie też obchodzić swoje 10-lecie – o tym wszystkim mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten, w rozmowie z dlahandlu.pl.

Jakie plany ma Grupa Chorten na 2019 rok, jeśli chodzi o liczbę nowych placówek (w tym także na stacjach paliw)?

W minionym roku przybyło nam blisko 200 nowych punktów partnerskich i zakładamy, że utrzymamy taki poziom ekspansji, tym bardziej, że zamierzamy rozwijać naszą działalność na zachodzie Polski, czyli w województwie dolnośląskim i lubuskim. Umacniamy się też na północy i w centralnej części kraju. Stopniowo przybywa nam też sklepów na stacjach paliw, ale konkretna liczba nowych partnerów nie jest nigdy do przewidzenia.

Na pewno będzie to dla nas rok przełomowy ze względu na to, że planujemy rozpoczęcie własnej inwestycji przy drodze krajowej S8. Na przełomie 2019 i 20 roku na ukończeniu będzie nowa siedziba centrali zintegrowana z naszym centrum logistycznym, co na pewno usprawni obsługę naszych sklepów partnerskich. W 2019 roku obchodzić będziemy także nasze 10-lecie, w którym planujemy m.in. dużych targów ogólnospożywczych.

Jak rozwijana będzie marka własna Z Podlaskiej Spiżarni?

W kwestii marki własnej w ubiegłym roku mocno ją rozwinęliśmy, bardzo dobrze przyjęły się m.in. naturalne zupy w słoikach. Obecnie w portfolio Z Podlaskiej Spiżarni jest ponad 100 pozycji. W 2019 roku planujemy wprowadzić do sprzedaży m.in. naturalne syropy bez konserwantów, pracujemy też nad mocniejszymi trunkami. Na wiosnę wprowadzimy nową propozycję do oferty gotowych dań mrożonych. Chcemy spróbować z kategorią sosów, ciekawią nas także słodycze. Ten rok poświęcony będzie również pracy nad ekspansją marki w sklepach partnerskich, bo właściciele nie są przymuszani do sprzedaży produktów. Cały czas podkreślamy, że nie jesteśmy twardą franczyzą, a nasza marka premium jest po prostu fajnym wyróżnikiem dla sklepów, które mogą zaproponować swoim klientom coś innego, niedostępnego w innych sklepach.

Co może być największym problemem dla sieci partnerskich i rodzimych sieci handlowych w 2019 roku? Np. brak pracowników, konkurencyjność rynku, regulacje prawne itp.?

Brak rąk do pracy to najpoważniejszy problem w handlu, w sklepach są dość spore rotacje w pracownikach, ale jest to nieuniknione. Konkurencyjność rynku jest oznaką dobrego rozwoju gospodarki, ale jest to akurat czynnik, który stymuluje wzrost zainteresowania detalistów Grupą Chorten. To także dobra sytuacja z punktu widzenia klienta.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • czesio 2019-02-18 16:54:50

    bajki, bajki, bajki

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 833
Ilość aktualnych ofert: 437258

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.