Prezes Grupy Maspex: Drożyzna w polskich sklepach to mit

Autor: Money.pl 29 maja 2016 10:31

- Nie tylko cena sprzedaje. Jest ona ważnym czynnikiem wpływającym na wybór, ale nie jest czynnikiem jedynym - mówi w rozmowie z portalem Money.pl Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice. Jak dodaje, w Polsce mitem jest drożyzna w polskich sklepach. Konsumenci korzystają z wojny cenowej, którą toczą sieci handlowe, ale amunicją są właśnie producenci żywności.

- Wszystkie badania, jakie zostały przeprowadzone w naszym regionie, pokazują, że Polska ma najtańszą żywność - stwierdza właściciel marek Lubella, Kubuś czy Tymbark. - Jeśli porównujemy z indeksem cen rynków sąsiednich, jesteśmy rewelacyjni - dodaje.

Pawiński zauważa, że jednym z powodów jest panująca od ponad roku wojna cenowa pomiędzy sieciami handlowymi. W jego opinii ma ona charakter "permanentny".

Więcej na Money.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • herbatnik 2016-05-30 15:09:43

    Pełna zgoda. W Polsce żywność jest bardzo tania. W efekcie jest coraz gorsza bo musi być "chemicznie udoskonalana"... Tak to wygląda.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.