Prezes Grupy Muszkieterów: Sklepy tradycyjne przekształcą się w strefy usługowo-handlowe

www.portalspozywczy.pl 10 września 2015 14:28

- Handel off-line będzie czymś, co będzie uzupełniało handel on-line. Nie sądzę jednak, aby za 10 lat doszło do gwałtownego wyginięcia tradycyjnych placówek handlowych – one pozostaną. Być może będzie ich mniej, zmienią się ich funkcje, ale pozostaną na rynku – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

- Myślę, że klient zawsze będzie potrzebował sklepu tradycyjnego, w którym będzie mógł dotknąć i obejrzeć wybrany produkt, dotyczy to szczególnie produktów świeżych. To zachowanie wiąże się z przemyślaną czynnością konsumencką. Moim zdaniem sklepy tradycyjne przekształcą się w swego rodzaju strefy usługowo-handlowe, gdzie będzie można przyjemnie spędzać czas. W przyszłości sklepy będą o wiele bardziej atrakcyjne niż obecnie. Handel off-line będzie czymś, co będzie uzupełniało handel on-line. Nie sądzę jednak, aby za 10 lat doszło do gwałtownego wyginięcia tradycyjnych placówek handlowych – one pozostaną. Być może będzie ich mniej, zmienią się ich funkcje, ale pozostaną na rynku - mówi Patrick Renault.

- To pokazuje, że trzeba klientom zaproponować wielokanałowość. Tak, aby klienci w zależności od chwili i sytuacji w jakiej się znajdują mogli skorzystać z odpowiedniej usługi – raz będą to tradycyjne zakupy w sklepie, innym razem zakupy przez Internet - dodaje prezes Grupy Muszkieterów.

portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.