Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Herbapol-Lublin na VI FRSiH: Konsument stawia dziś na dyskonty

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 12:31

20 lat temu bardzo wielu polskich konsumentów pokonywało dystans nawet 200-300 km, by zrobić zakupy w dyskoncie przy zachodniej granicy. Dobrze prowadzony dyskont był skazany na sukces na polskim rynku - mówił Roman Górny, prezes Herbapol-Lublin SA, w czasie sesji pt. "Dyskonty - wpływ ekspansywnego formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce" podczas VI FRSiH.

W międzyczasie oczywiście polski konsument miał romans z dużym formatem sklepów, którego wcześniej nie znał. Dzisiaj jednak wracamy do korzeni preferencji konsumenta, który stawia na dyskont - mówił Roman Górny.

Jego zdaniem większość prognoz, jeśli chodzi o rynek handlowy w Polsce, nie sprawdziła się, dlatego trudno przewidzieć w którym kierunku pójdzie rozwój dyskontów. Jednak zdaniem prezesa Herbapolu jedno jest pewne. - To konsument zdecyduje o przyszłości dyskontów - dodaje Roman Górny. - Jako producenci musimy kreować oczekiwania konsumentów, z drugiej strony musimy podążać za nimi, dopasowywać się do ich potrzeb zarówno jako producenci brandowych produktów jak i marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.