Prezes Intermarché: Chcemy inspirować klientów do wypracowania zdrowych nawyków żywieniowych

www.portalspozywczy.pl 16 lipca 2019 12:04

Pierwsze półrocze 2019 roku charakteryzowało się intensywnymi pracami koncepcyjnymi, które zaowocowały nową platformą marki naszej sieci supermarketów spożywczych Intermarché - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Ćwikliński, prezes zarządu dyrekcji handlowej Intermarché.

 - Na początku marca zaprezentowaliśmy klientom kampanię reklamową, której przewodzi hasło: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W myśl naszej nowej strategii chcemy inspirować klientów do wypracowania zdrowych nawyków żywieniowych. Ponadto w wyniku jej wprowadzenia w sklepach pojawiło się wiele nowych oznaczeń, które podkreślają nową koncepcję naszej marki, jak również jej najważniejszy wyróżnik – świeżość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

- Na odmieniony wizerunek naszej sieci składają się także: layout i format gazetek handlowych oraz oznaczenie bardzo konkurencyjnych cen na polskim rynku spożywczym, czyli „Cieszy Cenka” - dodaje.

- Podsumowując najważniejsze wydarzenia należy wspomnieć o nowości, jaką jest marka własna „Z sadów i pól”. Obecnie obejmuje ona 47 produktów ultra świeżych, na które składają się warzywa i owoce pochodzące od naszych wieloletnich, zaufanych dostawców. Polacy chętnie decydują się na zakup produktów marek własnych, dlatego wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy wzbogacić naszą ofertę o tego typu produkty. Zdajemy sobie sprawę z rosnącej świadomości zakupowej konsumentów, dlatego docelowo planujemy poszerzyć asortyment o produkty z kategorii bio - mówi prezes Intermarché.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8217
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.