Prezes Kaufland Polska o planach na 2019: Nowe marki własne i nowe sklepy

www.portalspozywczy.pl 2 stycznia 2019 13:46

Prezes Kaufland Polska o planach na 2019: Nowe marki własne i nowe sklepy Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska. Fot. materiały prasowe

Rok 2018 przyniósł wiele zmian, które Kaufland wprowadził z myślą o tym, aby cotygodniowe zakupy były dla klientów przyjemnością. Był to dla sieci czas dalszego rozwoju i modernizacji marketów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

- Kaufland otworzył kolejne sklepy w Jarosławiu i Głogowie i obecnie ma w Polsce już 208 marketów. Firma nadal intensywnie modernizuje dotychczasowe sklepy, odświeżając ich wygląd oraz wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania. W tym roku Kaufland unowocześnił sklepy w Jabłonnie, Tomaszowie Mazowieckim, Tarnowie, Zabrzu i Wołominie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

- Markety są wyposażane w nowe, przestronne lady z produktami mięsnymi, wędlinami, serami i rybami, nowoczesne regały i stoiska piekarnicze czy energooszczędne oświetlenie i wysokiej klasy energetycznej lodówki.  W nowo otwieranych i w wybranych sklepach po modernizacji uruchamiana jest strefa kawiarniano-gastronomiczna, w której można skorzystać z oferowanych przekąsek i napojów. W ponad 50 marketach stosowana jest już technologia odzysku ciepła z instalacji chłodniczych, dzięki czemu sieć stale zmniejsza emisję dwutlenku węgla oraz zużycie energii. W ramach przyszłych modernizacji, nowoczesne rozwiązania będą wdrażane również w pozostałych sklepach - dodaje.

Sieć w 2018 roku rozszerzała również swój asortyment, w tym o produkty marek własnych. - Dzięki nowej marce własnej K-free, Kaufland wspiera swoich klientów w prowadzeniu zdrowej, urozmaiconej, a przede wszystkim smacznej diety pozbawionej laktozy i glutenu. Osobom poszukującym szybkich i smacznych przekąsek, sieć ma z kolei do zaoferowania produkty marki K-to go. Są one uzupełnieniem codziennego menu dla wszystkich, którzy nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie porannych posiłków. W asortymencie sieci dostępna jest także marka K-Bio, która obejmuje certyfikowane artykuły ekologiczne - mówi prezes sieci.

- Firma wprowadziła także do swojej oferty produkty mięsne certyfikowane znakiem jakości QAFP. Są to wyroby pochodzące wyłącznie ze sprawdzonych polskich hodowli, w których system produkcji kontrolowany jest na każdym jej etapie w ramach koncepcji „od pola do stołu” - dodaje.

Kaufland rozwijał swoją ofertę również w segmencie artykułów przemysłowych. - Wprowadzona w 2018 roku marka własna Bevola obejmuje artykuły drogeryjne dla całej rodziny − różnego rodzaju kosmetyki dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt. Sieć oferuje także ubranka dla najmłodszych. Artykuły marki własnej Kuniboo przeznaczone są dla niemowląt oraz dzieci do 4 roku życia. Z kolei marka Hip&Hopps obejmuje tekstylia dla starszych dzieci - informuje Gunnar Günther.


KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,21

  • Min

    3,09

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7094
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.