Prezes Kompanii Piwowarskiej: Konsumenci nie piją więcej, ale piją lepiej

www.portalspozywczy.pl 29 czerwca 2018 13:01

Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa premium, nie piją więcej, ale piją lepiej i tu widzimy szansę na rozwój kategorii w wymiarze wartościowym – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.

Andrew Highcock ocenił rynek piwa w Polsce, doceniając przy tym rozwój małych browarów.

– Rynek piwa w Polsce to rynek dojrzały, nasycony i bardzo konkurencyjny. Mocną pozycję mają na nim duże firmy piwowarskie. Równolegle intensywnie rozwijają się małe browary - rzemieślnicze, restauracyjne i kontraktowe - przez co rynek staje się dużo bardziej zróżnicowany. Jednocześnie obserwujemy dużą konkurencję cenową – tłumaczył prezes Kompanii Piwowarskiej.

Andrew Highcock odniósł się także do problemów, z którymi musi borykać się branża piwna. Jednym z nich jest wprowadzenie zakazu reklamy piwa, co zdaniem sternika Kompanii Piwowarskiej nie sprawi, że alkohol będzie spożywany w sposób bardziej odpowiedzialny.

– Wśród wyzwań, z którymi musi mierzyć się branża, jest wprowadzone niedawno ograniczenie handlu w niedzielę. Kolejną istotną dla nas kwestią jest możliwość ograniczania sprzedaży alkoholu po godzinie 22. Musimy również brać pod uwagę możliwe zagrożenia wynikające z ewentualnego wprowadzenia zakazu reklamy piwa – ocenił Andrew Highcock.

Z kolei wśród pozytywnych zjawisk prezes Kompanii wskazał rosnące zainteresowanie piwami premium. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 560100

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.