Prezes Leroy Merlin: Klient ważniejszy od kanału sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 10 lutego 2017 12:35

- W centrum zainteresowania Leroy Merlin jest zawsze klient. Nie robimy założeń, jaką sprzedaż musimy osiągnąć w danym kanale. Nie ma dla nas znaczenia, czy klient kupi produkty online czy w sklepie stacjonarnym, czy też wykorzysta obie ścieżki, by do nas dotrzeć. Ważne jest doświadczenie zakupowe klienta i to, że jest z nami. Tak postrzegamy sprzedaż omnichannel - mówi Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska.

Leroy Merlin w tym roku otworzy pięć sklepów. W styczniu ruszyła placówka w Bełchatowie. Kolejne sklepy powstaną m.in. w Pile i Wrocławiu.

W marcu 2017 roku wszyscy pracownicy i klienci sieci handlowej Leroy Merlin Polska będą mogli doświadczyć możliwości, jakie dają technologie mobilne za sprawą uruchomienia pierwszej w Polsce platformy mobilnej „Mobility” dedykowanej obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami, opracowanej wspólnie przez Leroy Merlin Polska, Orange Polska oraz Sony Mobile Communications.

– Idea, która przyświecała wdrożeniu projektu „Mobility”, to wypracowanie nowej jakości relacji z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi. Technologie mobilne w perspektywie najbliższych 10 lat zmienią model komunikacji i współpracy na bardziej osobisty, typowo relacyjny. Jest to pierwszy w Europie zakrojony na tak szeroką skalę projekt cyfryzacji przedsiębiorstwa handlowego, obejmujący pracowników na wszystkich stanowiskach i we wszystkich sklepach Leroy Merlin. Dzięki platformie mobilnej wzmacniamy społeczność naszych pracowników oraz możliwości współpracy – mówi Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska. – Wyposażając naszych pracowników w smartfony, zapewniamy naszym klientom szybszą obsługę, wygodniejszy model zakupu na terenie sklepu stacjonarnego, a ponadto możliwość kontaktu z wybranym sprzedawcą także poza sklepem, wzmacniając tym samym obsługę posrzedażową.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,03

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.