Prezes Media Saturn Holding: Kanały dystrybucji sprzętu AGD powinny się uzupełniać

Autor: pr, dlahandlu.pl 15 listopada 2016 10:20

Kanały dystrybucji sprzętu AGD powinny się wzajemnie uzupełniać, bo konsumenci często pytają o sprzęt w sklepie, a zakupów dokonują w Internecie. My jako doradcy klienta w jego procesie zakupowym musimy być wszędzie – na każdym etapie tego procesu, zarówno w kanale internetowym, jak i tradycyjnym. Chcemy oferować nie tyle produkt sam w sobie, ale kompleksowe rozwiązanie wokół niego, służące jak najlepiej konsumentom - mówi Marcin Rosati, prezes zarządu Media Saturn Holding Polska.

- Najważniejsze wyzwanie dla branży AGD w Polsce to w mojej opinii innowacyjność – jest ona zarówno wyzwaniem, ale też wielką szansą. Powinniśmy być jednym z najbardziej innowacyjnych rynków – oferować tę innowacyjność jako wartość dodaną dla klienta, a nie innowacyjność dla samej innowacyjności - dodaje.

- Parę lat temu konsumenci byli zorientowani głównie na cenę, ale w ostatnich latach te preferencje się zmieniły. Stajemy się bardziej świadomi, wymagający i z uwagą przyglądamy się zaawansowanym technologiom. Element energooszczędności też zaczyna mieć znaczenie, ale jak na razie Polacy nie traktują tego typu cech priorytetowo - podsumowuje Marcin Rosati.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,66

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.