Prezes Mokate na FRSiH: Bardzo ważne jest dotarcie do młodych konsumentów

www.portalspozywczy.pl 17 października 2016 17:01

Prezes Mokate na FRSiH: Bardzo ważne jest dotarcie do młodych konsumentów Na zdj. Adam Mokrysz, prezes Mokate SA, fot. Żelazna Studio

Emocje są jednym ze sposobów budowana marki, ale nie tylko. W naszych produktach ważne są również racjonalne przesłanki. Jeśli któryś z producentów wdroży innowacje, to wygrywa – mówił Adam Mokrysz, Prezes Zarządu, Mokate SA, CEO, Grupa Mokate podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.



– W branży kawy i herbaty jest tak, że w zależności od grupy docelowej i wieku zmieniają się preferencje. W naszym sektorze trudno zbudować przedsiębiorstwo „od zera”, ale zawsze są szanse, jeśli jest pomysł i zgrany zespół – mówił Adam Mokrysz, Prezes Zarządu, Mokate SA, CEO, Grupa Mokate podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

Dodał, że dzięki emocjom w komunikacji marketingowej można się wyróżnić i zaistnieć – zwłaszcza, jeśli produkt jej konkurencyjny na rynku. – Najtrudniejszą rzeczą jest utrzymać przewagę konkurencyjną po 10 czy 20 latach. My staramy się wygrywać długofalowo – mówił.

– Tradycyjny sposób komunikacji stracił na znaczeniu. Duże kampanie marketingowe nie dają takich zwrotów na inwestycji jak w latach 90. W naszym obecnym budżecie reklamowym główne miejsce zajmuje internet. Tam jest nasz klient, poza tym internet to spójność i transparentność. Reklama w internecie to najtańsze dotarcie do naszych klientów. Jest kluczowa w naszym biznesie – wyjaśniał Adam Mokrysz.

Tłumaczył, że przede wszystkim w internecie jest młody konsument. – Wprowadzamy nowe produkty i edukujemy naszego konsumenta od najmłodszych lat. Chcemy z nim być w różnych etapach jego życia. To jest dla nas najważniejsze, więc inaczej niż kiedyś układamy kampanię reklamowe.

– Bardzo ważny jest dla nas głos pracowników, współpracowników i partnerów. Ważne jest dla nas to, co oni myślą o naszych produktach i smakach – od tego zaczynamy, ponieważ jest to klient wewnętrzny. W branży kawy i herbaty są to bardzo cenne informacje – mówił Adam Mokrysz.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,39

  • Śr

    3,22

  • Min

    2,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.