Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes OMD: Udziały Tigera wzrosły od czasu wybuchu afery reklamowej

Autor: dlahandlu.pl 28 sierpnia 2017 14:32

Prezes OMD: Udziały Tigera wzrosły od czasu wybuchu afery reklamowej fot. CMR

Zgodnie z przewidywaniem udziały marki Tiger wzrosły na skutek afery z jej reklamą na Instagramie. Marce udało się odwrócić trend spadkowy z ostatnich paru miesięcy. Z tego płyną dwa wnioski - stara prawda PRowa jeszcze raz okazała się trafna: "Nieważne jak o tobie mówią byle nie przekręcali nazwiska". Po drugie: jeszcze raz składam serdeczne gratulacje prezesowi Krzysztofowi Pawińskiemu za szybką i adekwatną reakcję - komentuje Jakub Bierzyński, prezes OMD.

Jak wynika z danych sprzedaży napoju Tiger z Centrum Monitorowania Rynku z próby 400 sklepów niezależnych i działających we franczyzie o pow. do 300 mkw na dzień 27 sierpnia, można wysunąć wnioski, że afera reklamowa pomogła a nie zaszkodziła Tigerowi. Dane z 5,5 tys. sklepów sieciowych spłyną 31 sierpnia. Wtedy będzie można potwierdzić powyżej przedstawione trendy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • matka 2017-09-10 18:32:27

    Moim zdaniem dobrze, że z bojkotu nic nie wyszło u nas bez kilku produktów maspexu zawartość lodówki się nie licz[y :)

  • chaching 2017-09-08 17:40:02

    Od początku ten bojkot wydawał mi się durny i dobrze, że tak się skończył.

  • monik 2017-09-07 21:48:03

    To, że sprzedaż rośnie znaczy tylko jedno - ludzie wcale, a wcale nie wzieli tego do siebie. Potrzeba robić tyle szumu?

ZOBACZ WSZYSTKIE (13)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.