Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Payback o trendach na rynku programów lojalnościowych

Autor: dlahandlu.pl 30 października 2017 09:37

Prezes Payback o trendach na rynku programów lojalnościowych fot. Michał Pieprzny

Obserwujemy rosnącą liczbę programów typu stand-alone (programów własnych), które nasycają rynek kartami rabatowymi. Warto jednak pamiętać, że najważniejszym celem programu powinno być gromadzenie jak największej ilości danych o zachowaniach konsumentów oraz umiejętne analizowanie i wykorzystanie dużych ilości danych a także brak informacji o zachowaniach klientów poza własnym obszarem sprzedaży - mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.

Kolejny trend to podejście omnichannel, czyli spójne docieranie z komunikacją poprzez różnorodne kanały. Nie jest to jeszcze koncepcja szeroko obserwowana, ale często komentowana i poszukiwana. Już niebawem stanie się ona jednak synonimem przewagi konkurencyjnej. Przykładem takiego rozwiązania jest silna integracja tradycyjnego marketingu z kanałami online i mobilnym. Bardzo istotna jest także precyzyjna personalizacja działań marketingowych i odpowiednie dopasowanie oferty do potrzeb konsumentów. Jak pokazują badania jest to bardzo oczekiwane przez klientów. Właśnie w odpowiedzi na ten trend zmieniamy naszą stronę internetową oraz aplikację mobilną - przekonuje Michał Pieprzny.

Pracujemy również nad nową wersją strony internetowej oraz aplikacji mobilnej programu. Wyświetlanie treści będą tam indywidualnie dopasowywane do profilu uczestników programu. Takie rozwiązanie pozwoli nam, z jednej strony, na budowanie większego zainteresowania ofertami naszych partnerów, a z drugiej, na wyświetlanie treści, które precyzyjniej trafiają w potrzeby i zainteresowania konsumentów - wyjaśnia Michał Pieprzny.

Nowy projekt firmy to Videomania – kanał video dostępny na stronie www oraz w aplikacji mobilnej PAYBACK, który umożliwia realizację targetowanych kampanii reklamowych w oparciu o dane demograficzne oraz behawioralne. Wysoką efektywność zapewnia reklamodawcom model rozliczenia CPV z płatnością tylko za pełne obejrzenie reklamy. Użytkownicy za oglądanie reklam premiowani są punktami PAYBACK i to oni decydują o tym kiedy i jak długo oglądają spoty. Chcemy też na większą skalę wykorzystywać program PAYBACK do angażowania kontrahentów naszych partnerów np. w obszarze merchandisingu. A także wykorzystywać program w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, jako element angażowania i nagradzania pracowników.

Obecnie punkty PAYBACK można zbierać u blisko 300 partnerów programu w ponad 5 000 punktach w Polsce. Kluczowi partnerzy programu to między innymi BP, Orange i Multikino. Ostatnio do Programu PAYBACK dołączyli między innymi Parker, Swiss oraz MK Cafe Fresh. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi partnerami. 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.