Prezes Piotra i Pawła: Wracamy do gry

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2018 12:39

Prezes Piotra i Pawła: Wracamy do gry Sklep Piotr i Paweł, Fot. materiały prasowe

- Piotr i Paweł wychodzi na prostą. To widać zarówno w naszych sklepach, jak i po akcjach marketingowych, jakie wdrażamy. Piotr i Paweł ma być jak najbliżej klientów i ich potrzeb – podkreśla Marek Miętka, prezes Grupy Piotr i Paweł.

Zarząd Grupy Piotr i Paweł w restrukturyzacji koncentruje swoje działania na kontynuacji kolejnych etapów procesu M&A prowadząc rozmowy z kilkoma inwestorami branżowymi. Jednocześnie Grupa Piotr i Paweł funkcjonuje pod nadzorem i w postępowaniu sanacyjnym – co między innymi oznacza, że sieć z mocy prawa reguluje swoje zobowiązania na bieżąco. - Piotr i Paweł nie znika z rynku – mówi Aleksander Rosa, rzecznik prasowy sieci. – Wręcz przeciwnie, umacniamy swoją pozycję w miejscach, gdzie są nasi klienci. Obecny okres to dla nas czas na wykonanie kolejnego kroku w kierunku przyciągnięcia ich większej ilości. Piotr i Paweł jest sklepem dla tych, którzy liczą na więcej – dodaje Rosa.

– Wraca marka własna, wraca szeroki asortyment produktów, w tym fresh food, pojawiają się nowi dostawcy, jednym słowem wracamy do gry. Przed nami najważniejszy okres w branży, stąd kończymy prace nad nowym programem lojalnościowym dla naszych klientów, którzy po prostu liczą na więcej – dodaje Marek Miętka.

W przygotowaniu jest także remodeling punktów sprzedaży połączony z otwarciem nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu. W najbliższym okresie startują realizowane z dostawcami promocje przeznaczone dla klientów oraz kontynuacja akcji marketingowej na mikołajki i Święta Bożego Narodzenia. Ruszyła także nowa gazetka Piotra i Pawła.

Po objęciu 12 września trzech spółek Grupy Piotr i Paweł postępowaniem sanacyjnym firma wdraża kolejne etapy planu restrukturyzacji. Jednym z zapowiedzianych przez zarząd kroków było zamykanie nierentownych sklepów Piotra i Pawła. Proces ten jest w trakcie realizacji. Zgodnie z zapowiedzią zarządu sieci zamykane są sklepy, które nie przynoszą zysków.

–. Pod uwagę wzięliśmy takie czynniki jak: lokalizacja, potencjał i, konkurencja znajdująca się wokół, a także to, czy dany sklep znajduje się w części miasta, gdzie możemy liczyć na naszych docelowych klientów. Nie bez znaczenia, rzecz jasna, była EBITDA – mówi Jakub Karbowiak, wiceprezes i dyrektor finansowy sieci - Założenia pierwszego etapu planu restrukturyzacji zostaną zrealizowane w grudniu – dodaje.

Równolegle odbyły się już dwie transakcje sprzedaży sklepów, pięć trafiło do sieci Biedronka, dwa sklepy zostały sprzedane do sieci Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Prawnik 2018-11-19 10:57:27

    @TakiJeden , Tak może cytować Prezesa i rzecznika ale powinni też wykazać się i zweryfikować te informacje na sklepach , u dostawców , Najemców.Trochę roboty dziennikarskiej a nie wszystko na gotowca ...Przeprowadzić przez tel rozmowę z Panem Mietką i Rosą przepisac na portal wrzucić na stronę i gotowe.

  • TakiJeden 2018-11-19 10:16:39

    @Prawnik - ale czy portal napisał reportaż, w którym mowa o tym że półki sklepowe w PiP są pełne? Nie, przytoczył wypowiedź prezesa, a ten może mówić co chcę, a portal może a nawet powinien go cytować.



    To jaka jest sytuacja w PiP wszyscy widzą, więc łatwo dojść do wniosku że Miętka robi dobrą minę do złej gry. PiP już w zasadzie nie ma. Niestety. Szkoda ludzi którzy stracą pracę, szkoda dostawców, którzy pewnie nie odzyskają już pieniędzy.

  • pepe 2018-11-19 10:07:39

    Hehehehehe i takie "białe kołnierzyki" robią kariery w korporacjach. Przestałem nosić garnitur, żeby mnie do nich nie porównywano.

ZOBACZ WSZYSTKIE (25)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.