Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes POHiD na FRSiH: Tradycyjna forma sprzedaży przechodzi do lamusa

www.portalspozywczy.pl 17 października 2016 12:59

Jako handel jesteśmy naturalnym łącznikiem pomiędzy producentem i klientem. Najbardziej namacalna jest bezpośrednia relacja i kontakt z konsumentem. Wzajemna edukacja i wymiana informacji. Bez informacji nie jesteśmy w stanie podążyć za oczekiwaniami  - mówiła na inauguracji Forum Rynku Spożywczego i Handlu Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.



Renata Juszkiewicz odniosła się do innowacji, które w ostatnich latach zostały wprowadzone dzięki działaniom handlu.

Jak przyznała w głównym stopniu koncentrują się one na bezpośredniej relacji z konsumentem i zdobywaniu cennych informacji, bez których sprzedaż nie jest możliwa. Wiąże się to z przeobrażeniami handlu.

- Do lamusa przechodzi tradycyjna forma sprzedaży. Dzisiaj mamy do czynienia z mnogością. Umacniają się wielokanałowe formy sprzedaży – multichannel, omnichannel - tłumaczyła Juszkiewicz.

- Musimy wiedzieć, czego chce konsument. Powinniśmy brać pod uwagę jego opinie w sprawie lifestyle, trybu życia, oczekiwań zdrowotnych. To wszystko wymaga wiedzy. Robimy szereg badań. Przekazujemy tę wiedzę dalej, po to właśnie żeby sprostać oczekiwaniom. To co chcemy sprzedać, musi być adekwatne do tego, czego chcą klienci - przyznała Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.