Prezes Seko: Sieci handlowe chcą produktów bez konserwantów

www.portalspozywczy.pl 16 października 2018 10:20

- Kiedyś sieci handlowe narzucały producentom długi termin przydatności do spożycia, a więc w składzie produktów musiały być konserwanty. Dzisiaj zmienił się kierunek i sieci mówią: dajcie wszystko bez konserwantów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Kazimierz Kustra, prezes Seko.

Kazmierz Kustra chwali się, że już ponad połowa produktów Seko nie zawiera konserwantów.

- Docelowo chcemy oczywiście zrobić to ze wszystkimi indeksami. Zawsze powtarzam: po pierwsze jakość, po drugie jakość i po trzecie jakość, a potem się pytaj o cenę. Tak byłem uczony za granicą. W latach 80., kiedy niczego nie było, nie mieściło mi się to w głowie. Dzisiaj to zrozumiałem. I takie podejście, plus słuchanie klientów, to przepis na sukces - mówi.

Prezes Seko jest zdania, że obywatel każdego państwa powinien wspierać rodzime produkty.

- Docierają do nas głosy od klientów, że nawet gdyby nasz produkt był droższy to go wybiorą, bo jest polski. Szacunek do polskiego producenta się zmienił. Mamy dziś kilka znaczących firm rybnych i one się jakoś trzymają, ale to wszystko poprzez ciężką pracę nad rynkiem i nad jakością. Jeżeli będzie utrzymywany prawidłowy reżim sanitarny i technologiczny, to firma ma szanse istnieć się rozwijać. klient szybko zauważa gorszą jakość, bo ryba musi smakować. Jeżeli firma to zaniedba, to nie ma szans, nie ma racji bytu - dodał.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    4,30

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.