Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes sieci Aldik: Deflacja sprawi, że słabe firmy wypadną z rynku - dobry moment na przejęcia

Autor: www.dlahandlu.pl 21 kwietnia 2015 20:39

Prezes sieci Aldik: Deflacja sprawi, że słabe firmy wypadną z rynku - dobry moment na przejęcia Mindaugas Pilkauskas, prezes zarządu sieci Aldik, fot. za vz.lt

Rynek jest trudny, dlatego nie wykluczamy przejęć. Aktualna sytuacja sprzyja temu, ponieważ deflacja prawdopodobnie sprawi, że słabe firmy wypadną z rynku. Jest to więc dobry moment na przejęcia - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Mindaugas Pilkauskas, prezes zarządu sieci Aldik.


W chwili obecnej nie prowadzimy rozmów, ale nie oznacza to że nie podejmiemy ich w przypadku pojawienia się ciekawych możliwości akwizycyjnych - zaznacza nasz rozmówca.

Źródeł swojej przewagi nad konkurencją sieć upatruje w dobrych lokalizacjach, głownie wewnątrz osiedli. - Stoiska tradycyjne z wysoką jakością i różnorodnością asortymentową wędlin, mięsa, serów i ciast to kolejny nasz plus. Dalej możemy wymieniać: świeżość i stale podnoszoną jakość owoców i warzyw, szeroki wybór znanych marek przy zachowaniu konkurencyjnego poziomu cen, własną piekarnię i ciastkarnię oferujące wysokiej jakości produkty – w sklepach znacznie oddalonych od Lublina planujemy otwarcia przysklepowych piekarni (mamy aktualnie dwie) lub wprowadzenie pieców do odpieku tak, aby ta kategoria była nadal tym, co przyciąga klientów do naszego sklepu - wylicza prezes.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Magi 2016-03-14 19:49:28

    Racja, chodzę do Aldika przede wszystkim po wspaniałej jakości pieczywo. NIe znalazłam dotychczas pyszniejszego z supermarketu ;)

  • BB 2015-06-08 19:12:30

    Rynek nie jest trudny ale niestety Aldik nie ma ciekawych towarów a w porównaniu z Lidlem jest bardzo słaby

    Na dodatek zawsze jedna kasa jest tylko otwarta i to czasem i na nią trzeba czekać bo pani sobie poszła.Bywałam tam ok.dwa razy w tygodniu i zawsze coś to się pani pomyliła to wbiła dwa razy ostatnio byłam w sobotę6.06.2015 prawdą jest że przyjechałam przed samym zamknięciem sklepu ok.10 minut ale jakby nie było jeszcze był otwarty i chciałam zrobić zakupy.Zobaczyłam fajne koszulki nocne ale chciałam popatrzeć i znaleźć mój rozmiar lecz zanim dotarłam do odpowiedniego usłyszałam że jestem proszona do kasy, podeszła pani sprzedawczyni zabrała odemknie jedną koszulkę bo już dziewiąta i wyprosiła mnie z mężem ze sklepu "bo chcę iść do domu"powiedziała więc odłożyliśmy wybrane towary i drugą koszulkę którą już wybrałam i w pośpiechu wyszliśmy ze sklepu.Jeszcze w drzwiach powiedziałam że napiszę do jej szefów bo nie spotkałam się takim lekceważeniem klienta,na to zostałam obrażona i pani stwierdziła że mogę sobie pisać gdzie chcę.Więc piszę i odradzać bandę zakupy w Waszej sieci bo jak usłyszałam nikt nic jej nie zrobi czyli macie nas klientów za nic!

  • Kondzio 2015-04-22 07:36:20

    Koleś chyba nie na się na ekonomii. Dlatego pierwsza wypadnie rynku sieć Aldik, której nikt nie zna.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.