Prezes sieci Lewiatan: Trwa wyścig o udziały w rynku, często kosztem rentowności

Autor: dlahandlu.pl 27 maja 2015 14:59

- W wielu sieciach udziałowcami są fundusze inwestycyjne, które wkrótce będą chciały sprzedać biznes firmom branżowym. Trwa więc wyścig o jak największe udziały w rynku, często nawet kosztem rentowności - mówił na konferencji KPMG Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding.

- Dla konsumenta nadal najważniejsza jest cena. Jak pokazują badania klienci wciąż najchętniej korzystają z gazetek promocyjnych jako głównego źródła informacji o cenach i produktach. Na wybór sklepu wpływa głównie dobra lokalizacja i ten trend będzie się wzmacniać. Drugim czynnikiem jest przyzwyczajenie konsumenta do zakupów w danym miejscu. Dobrze widać to na przykładzie sieci Mila, której nie ubyło klientów po procesie rebrandingu (wcześniej sklepy należały do Polomarketu - przyp.red.). Warunkiem koniecznym, właściwie standardem, jest dobra jakość produktów - uważa Wojciech Kruszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • hiksik 2015-05-31 16:56:37

    To racja, ale czy najlepsza to nie wiem, bo na portalu gowork.pl/opinie_czytaj,594688 pracownicy trochę narzekają.

  • handlowiec 2015-05-28 23:47:14

    Ten Facet zbudował ogromną sieć sklepów. To najlepsza sieć franczyzowa w Polsce

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,37

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.