Prezes sieci Mila: Chcemy pokazać, że jesteśmy spółką godną najwyższego zaufania

www.portalspozywczy.pl 24 marca 2017 12:31

Prezes sieci Mila: Chcemy pokazać, że jesteśmy spółką godną najwyższego zaufania Fot. mat.pras. Mila

Sieć handlowa Mila podjęła decyzję o przygotowaniu oferty publicznej i debiucie giełdowym. Co stoi za tą decyzją? – Debiut na głównym parkiecie warszawskiej giełdy pomoże nam w realizacji ambitnych planów rozwoju. Pragniemy pokazać zarówno naszym partnerom handlowym, jak i rynkowi kapitałowemu, że jesteśmy spółką godną najwyższego zaufania, w pełni transparentną. Jednocześnie, wobec oczekiwanego wzrostu rynku, nastawioną na budowanie wartości – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Góralczyk, prezes sieci handlowej Mila.

– W pierwszym etapie samodzielnego funkcjonowania naszym celem było zdobycie zaufania klientów, otwarcie nowych supermarketów oraz dopracowanie zaplecza logistyczno-operacyjnego. Wyznaczone cele zrealizowaliśmy, przyszła więc pora na kolejne kroki – w szczególności, szerokie wdrożenie sprawdzonego już projektu remodelingu – średnia procentowa sprzedaż w zmodernizowanych placówkach zwiększa się dwucyfrowo – i uruchomienie nowych supermarketów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Góralczyk, prezes sieci handlowej Mila. 

Czy sytuacja na rynku ma istotny wpływ na podjętą przez sieć Mila decyzję? – W bieżącym roku sytuacja na rynku pierwotnym jest wyraźnie lepsza w porównaniu z 2016 rokiem i wiele podmiotów rozważa IPO, w tym Mila. Dodatkowym argumentem wyjaśniającym termin IPO Mila jest bardzo dobra koniunktura w segmencie handlu detalicznego. Ze względu na duży potencjał wzrostu sieci supermarketów Mila jesteśmy atrakcyjną propozycją dla inwestorów – tłumaczy Artur Góralczyk. 

Dodaje, że skuteczne inwestowanie polega na kupowaniu walorów spółek, które mają duży potencjał wzrostu, czym na pewno charakteryzuje się Mila. – Jesteśmy na początku drogi, a rysujące się przed nami perspektywy są sprzyjające. Rosnąca popularność supermarketów proximity, gdzie w latach 2016-2020 roku spodziewamy się średniorocznego wzrostu sprzedaży rzędu 8,5 proc., będzie wspierać rozwój Mila. Paliwem dla rosnącej sprzedaży, poza zwiększającą się popularnością sklepów typu proximity, będzie również sprzyjające otoczenie makroekonomiczne. Mowa w szczególności o wzroście dochodu rozporządzalnego, ale także o dobrej sytuacji na rynku pracy – wyjaśnia prezes. 

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • pracownicy 2017-05-17 11:08:53

    pracownik się nie liczy tylko zysk niskie zarobki mobbing nie przestrzeganie kodeksu pracy brak ludzi do pracy to jest prawdziwy obraz



    Mili

  • Jeremi 2017-03-24 22:23:43

    Giełda ? Ciekawe.

    Czyli stracili nadzieję na sprzedanie się po cichu. Czyżby brak chętnych.

  • bolek 2017-03-24 22:09:50

    Towar na polkach jest biznes sie kreci, moze nie maja lekko ale bez przesady... lokalizacje maja fajne i interes sie kreci... wolniej ale kreci, do naprawy maja wiele tylkl ta kadra... Spora czesc to glownie spady z innych sieci.... Podzial nie wyszedl im na najlepsze.

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.