Prezes sieci Mila: Decyzja o remodelingu była słuszna, rośnie sprzedaż i marże

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2017 12:33

Prezes sieci Mila: Decyzja o remodelingu była słuszna, rośnie sprzedaż i marże fot. materiały prasowe

Mila, sieć supermarketów typu proximity, otworzyła piąty supermarket po remodelingu. Sprzedaż w dotychczas zmodernizowanych placówkach istotnie wzrosła. W 2017 roku spółka planuje kontynuować proces modernizacji swoich sklepów oraz rozbudować portfel produktów marki własnej, co powinno wpłynąć na wzrost marży.

- Dzięki remodelingowi średnia procentowa sprzedaż zwiększa się dwucyfrowo. To bardzo dobry wynik. Zaobserwowane przez nas wzrosty dowodzą, że decyzja o zmianach była słuszna. Zmodernizowane sklepy są reprezentatywne dla całej naszej sieci, dlatego należy oczekiwać, że podobne wyniki osiągniemy w pozostałych sklepach – mówi Artur Góralczyk, prezes sieci supermarketów Mila. 

Piąty, zmodernizowany supermarket zlokalizowany w Płocku uruchomiono 2 marca. W obiekcie, podobnie jak w czterech pozostałych, odnowiono stoiska: cukierniczo-piekarnicze, mięsno-wędliniarskie oraz samoobsługowe stoisko alkoholowe.

- Nieustanne wzmacnianie oferty w takich kategoriach, jak świeże warzywa i owoce, wędliny i mięsa, sery i ciasta oraz pieczywo jest odpowiedzią sieci na zmieniające się potrzeby klientów – podkreśla prezes Góralczyk.

W 2017 roku, mając na uwadze skuteczność wprowadzanych zmian, ale także sprzyjające warunki rynkowe, sieć supermarketów Mila Zamierza zmodernizować kolejne placówki.
- Nasza sieć liczy obecnie 188 supermarketów. Inwestujemy w rozwój, ponieważ chcemy wykorzystać bardzo dobrą koniunkturę w segmencie proximity (tj. sklepy zlokalizowane w pobliżu miejsca zamieszkania lub pracy), który w kolejnych latach, według prognoz rynkowych, będzie rosnąć średnio 8,5% rocznie. Moment na zmiany jest dobry również dzięki sprzyjającemu otoczeniu makroekonomicznemu. Płace rosną, a bezrobocie maleje – tłumaczy prezes Góralczyk.

Remodelingowi supermarketów Mila towarzyszy rozwój portfela produktów marki własnej. Obecnie sieć supermarketów Mila ma ponad sześćdziesiąt towarów marki własnej w kilkunastu kategoriach. W 2017 roku liczba pozycji zwiększy się niemal dwukrotnie. Marki własne charakteryzują się wyższymi marżami, dlatego wprowadzane zmiany powinny pozytywnie przełożyć się na wyniki spółki.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • Zitek 2017-03-15 18:00:15

    No fajnie,fajnie rozwija sie firemka małymi kroczkami, a pracownicy jak tam zadowoleni -jakieś podwyżki itp czy ktoś z już zapomniał o ludziskach co napędzają ten biznes??????????

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,15

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.